17 travnja 2014

Gastro kuTIĆ: mojih 5 najdražih

Nemam baš naviku igrati 'proslijedi' igrice na blogu (isto vrijedi za sve igrice na Facebooku, pa ni na mobitelu nemam nikakve aplikacije s igrama itd.), ali ovoj nisam mogla odoliti.
Jubistacha me pozvala da izaberem svojih 5 najdražih slatkih recepata. Prva reakcija mi je bila - moj blog nije food blog i ne znam imam li uopće toliko recepata... Ipak, kliknula sam na gastro oznaku i skužila da sam s godinama isto skupila poprilično recepata, a među njima se našlo dovoljno slatkih da sudjelujem u igri! Uglavnom su to neke moje verzije već postojećih recepata*, ali i to se računa, zar ne?! Evo koji su mi najdraži među njima:

1) Muffins s kupinama


Nisam volila radit kolače dok nisam kupila kalup za muffins, a ovo su prvi koje sam u njima napravila i koji su uspili. Danas kad već malo bolje baratam kolačima radim različite varijante ovog istog recepta (original je preuzet s Coolinarike) - igram se sastojcima, kombiniram začine, mliko mijenjam jogurtom, kupine drugim voćem itd., ali svaki put ispadnu super!

2) Galette s bananama


Znate kako se nekad uhvatite jednog kolača pa je idućih par puta on svaki put na meniju kad se jede nešto slatko, dok ne naletite na drugi recept pa onda taj preuzme njegovo mjesto, dok ne dođe treći itd.? E, ovo nije takav kolač - ovo je kolač koji dan danas radim jer je fantastičan, a verzija može imati mali milijun! Radila sam varijante tijesta s bademom, lješnjacima, kokosom, makom, sušenim voćem, pa čak i slane verzije. A o punjenjima da ni ne govorim!

3) Keksi s maslacem od kikirikija


Ovi keksi su super okusa i morala bi ih raditi češće. To sam sad odlučila! Tope se u ustima, a kombinacija kikirikija i čokolade baš podsjeća na Snickers!

4) Homade puding od čokolade


Idealna slastica za onaj trenutak kad vam se jede slatko, a ne želite provesti sate u kuhinji! Igrajte se s okusima i nađite onaj koji vam najviše odgovara, meni je kombinacija korice od naranče i tamne čokolade definitivno najbolja!

5)  Darkovi keksi s bananom i zobenim pahuljicama


Sudeći po ova prethodna 4 recepta vjerojatno ste skužili da volim jednostavne i brzinske recepte kad je slatko u pitanju. Ovo je jedan baš takav, a još je k tome i zdrav! U zadnje vrime kupujem banane samo radi njih!

*originalne recepte prema kojima su nastali ovi moji slatki zalogajčići možete pronaći u izvornom postovima, samo pratite link označen preko imena recepata

2 komentara:

Maje Zmaje kaže...

Ovaj puding nikako da probam, dobro da si me podsjetila! Inače odličan izbor! Naših 5 će ići idući tjedan! :)

Suz Ica kaže...

Ovi keksici sa maslacem su toliko mljac da ih moram isprobati :)