28 travnja 2014

How to: uštediti prostor jeftinim trikovima

Kladim se da sve imamo isti problem kad je hobi u pitanju - kako se zalihe materijala gomilaju tako se slobodan prostor smanjuje! S vremena na vrime mi se upali lampica i skužim da mogu jeftinim trikovima uvesti (malo) reda u svoj kreativni prostor. I onda kad su tako jednostavna rješenja u pitanju zapitam se 'kako se samo toga nisam sjetila ranije?!'.

Dakle curke, danas dijelim par takvih jednostavnih rješenja u nadi da će vas potaknuti da i sami iskoristite sitnice koje imate po kući i olakšate si život!

Ova prva stvar me spasila jer već dugo muku mučim s trakicama koje koristim za izradu nakiTIĆa!


Sve što mi je za nju trebalo jest 2 valjkaste letvice kupljene u Bauhausu (obično su duge 2 m, a koštaju 15ak kn), bušilica i par kukica.* Na ovaj način sve su trakice vidljive, ne gužvaju se, ne smetaju i ne troše dragocjen prostor u kutijama.
 

 * žao mi je što nisam slikala zid s letvicama prije nego sam stavila trakice, ali od uzbuđenja sam zaboravila// Probuše se rupe, stave tiple, u tiple kukice  s malo dužim navojem tako da ostane dovoljno velik razmak između letvice i zida, provučete kroz njih letvice i to je to. Ja sam još stavila kvačice na letvicu iza kukica kako se ne bi izvlačila, ali to nije nužno.

Sve se mi cure packamo, trackamo i trošimo kremice za ovo ili ono. Najdraži među kremicama mi je Zagrebački melem i s godinama sam skupila poprilično njegove ambalaže. I evo, tek sam se prije par dana sjetila da ih mogu za nešto iskoristiti!


 .... za ostatak boje! Znate kad mućkate svoje boje pa te boje uvijek ispadne više nego vam treba. Do sada sam višak bacala, a odsada ću je stavljati u melemove kutijice i tako koristiti opet!


 Ova iduća ideja mi je isto spasila nešto živaca.... Znate onu plastičnu ambalažu u koju bude upakirana mrkva? E, kako biste napravili kutiju trebaju vam takva dva komada plastičnih 'zdjelica', bušilica i par alkica.....


Spajajući dva dijela dobijete preklopnu kutiju koja je uz to i prozirna pa odmah vidite što imate unutra. Ovdje možete spremati recimo vrećice s alkama ili perlama, trakice i sl., a da ne pada prašina po njima (ukoliko ih ne koristite često).


Tu su još i staklenke koje su idealne za sve sitnice poput perlica, botuna, razno raznih privjesaka, ali dobro, toga ste se sigurno već i same sjetile....


... i limenke za škare, kemijske i kistove, na koje pak možete nanizati trake i selotejpe pa i tako malo ušparati prostora, a i pri ruci su vam ako ih češće koristite.


Svega se zapravo nađe po kući što možete koristiti za držanje svojih hobi stvarčica. Recimo, za konce su idealne one plastične posude koje stavljate u ladice za držati beštek (ova moja je nešto starija verzija toga, samo je u dijelovima).


Ako niste redovito na blogu na idućim linkovima možete potražiti još ideja za uštedu prostora ili prenamjenu starih predmeta u nove vrlo korisne predmete:

- držač za lance
- kutijice za lance
- držač za trakice
- police
- ideje za radnu sobu
- staklenke
- staklenke za čajeve u rinfuzi

Nadam se da će vam neke od ideja koristiti! 
Šaljite fotke i pišite na nakit.tic@gmail.com kako vi rješavate problem nedostatka prostora :)
-

Broj komentara: 6:

Renata kaže...

Ova ideja s prozirnim kutijala ti je super...ja ih imam, ali ovo da se spoje i naprave na zatvaranje je odlično...moram i ja svoje napravit na taj način...hvala ti na ideji:)
Pozz..

Martina Visnjic art kaže...

Super post, sve ideje su super.
Već sam rekla da sam ljubomorna na tvoj kreativni prostor. :D

Unique Hrebina kaže...

odlične ideje...ovo sa trakicama mi se najviše sviđa...

Keks kaže...

Znala sam da postoji super način za iskoristiti ambalažu od melema :) Vidim da smo u istom modu, ja isto prslagujem sobu već ne znam koji put, a sve od onda od kad sam vidjela tvoju na instagramu :)))

Maje Zmaje kaže...

Joooj obožavam ovakve postove! :) I sama stalno smišljam načine kako da što bolje organiziram sve, doslovno, kako bi što bolje iskoristila prostor! Ovo su sve do jednog odlični savjeti! Hvala što si se potrudila! Evo sad mi dođe da idem sređivat radnu sobu! :)

Sara kaže...

Ideja s trakicama me oduševila! Obožavam ovakve postove :D