16 travnja 2014

Malo nakita

Dani su sve duži, a meni se čini da su prekratki za sve što trebam obaviti! Događa li se to i vama?
Puno odrađenih narudžbi u zadnje vrime, još ih ima na čekanju.... a radovi u Mojitu također trebaju početi tako da je već lagano panika! Ipak, za sada sve stižem....


Kad radim narudžbe, tila ne tila neke stvarTIĆice su uvik malo draže od drugih... Tako su mi ova dva lančića posebno draga i najrađe bi ih bila ostavila sebi :)
 

Ovaj lančić je bio poklon za jednu Ružicu, ona mi je poslala svoje omiljene stihove, a ja sam ih ukomponirala u lančić.


A ova ogrlica je bila rođendanski poklon jedne prijateljice drugoj (takve narudžbe posebno volim).... a kad je ta druga prijateljica Sandra, onda je poklon lako raditi!

3 komentara:

Martina Visnjic art kaže...

Predivni radovi, i mene muci nedostatak vremena.

Maje Zmaje kaže...

Ne znam kako se uspiješ odvojit od ovog divnog nakita! Kužim da nije lako!

Drangulije kaže...

Lepo je videti ovakve radove i to na jednom mestu. Pravi raj za oči i lepe boje.