29 travnja 2014

Romantičari

Nedavno sam imala narudžbu par broševa, a u svakom je trebala bit čipka. Prva misao mi je bila - pa kud s toliko čipke?! Ali, onda kad sam ih krenila radit nekako su se boje i oblici posložili i nastao je niz romantičnih broševa..... S obzirom da mi je baš jučer stigla nova pošiljka čipkastih trakica u boji mislim da ću uskoro nastaviti ovaj romantični niz :D


Broš sa sovom je dostupan odmah, ostale mogu napraviti u sličnoj kombinaciji boja. Ako ste zainteresirane javite se mailom na nakit.tic@gmail.com

Broj komentara: 7:

Renata kaže...

Krasni su!

Martina Visnjic art kaže...

Predivni, romantični.

Martina Visnjic art kaže...
Autor je uklonio komentar.
Drangulije kaže...

Divno si ih uradila. Ne znam koji mi je lepši!

tina kaže...

prvi, drugi i zadnji bas po mom ukusu! predivni!

Memory Lane kaže...

Predivni su :)

tina.b. kaže...

hvala curke :*