14 travnja 2014

TuTIĆ: od košulje do suknje

Još od kad sam radila jastučnice od starih košulja za Mojito imam tu ideju u glavi kako ću iskoristiti košulje za još jedan projekTIĆ. Trebalo mi je, a skoro godinu dana, da se nakanim i pokušam pretvoriti ideju u djelo!


Od tri tanke ljetne košulje sam napravila jednostavnu kotulu na lastiku! Sad, da sam ekonomična nisam - od 3 komada sam dobila 1, ali opet, onako su skupljale prašinu u ormaru, a ovako će bit u pogonu cilo lito!

Znači, trebaju vam tri košulje (moje su bile dva muška M broja i jedan ženski M - ovaj krajnje desni karirani dezen s oblim dnom). Ukoliko imate veće muške brojeve i dvije košulje će vam biti dovoljne. Škare, batučice, šivaća mašina, lastika i malo sriće da se sve savršeno poklopi :)

Prvo trebate košulju okreniti na krivu stranu i zatim izmjeriti njezin najuži dio - u mom slučaju to je dio na prediu rukava i iznosi 75 cm.


Po cijeloj dužini označite širinu koju ste izmjerili između rukava, batučicama spojite za stražnji dio košulje i izrežete po crtama. Na taj način ćete dobiti pravokutnik.


Sada te iste dijelove prošijte na mašinu kako biste dobili jedan komad tkanine.


OK, imate tri komada tkanine i vrime je da ih spojite kako biste dobili jedan komad tkanine. Moja prvotna ideja je bila da ću ih spojiti tako da botune s jedne košulje zakopčam u rupice od iduće košulje, ali, to baš i nije bilo izvedivno. Zbog toga sam na dio di su botunu od prve košulje stavila dio od rupica s druge košulje i prošila po dužini (dva puta, s desne i sa live strane botuna).
Zvuči zbrčakno? Možda ćete povezati bolje kad vidite fotke....


Na isti način spojite drugu košulju s trećom i onda opet treću s prvom da dobijete osnovu za suknju na lastiku (video tutorijal). Kako je jedna od košulja bila s oblim rubom na dnu tako sam i druge dvije namjerno spajala tako da jedna bude malo kraća od druge. Nekako mi se činilo da će bit veća fora ako sve bude tako asimetrično i nepravilno.


Dalje nisam slikavala jer sam se malo zanila i zaboravila sam, ali nema tu više filozofije, radite običnu kotulicu s lastikom - napravite rub pinkicu širi od lastike, provučete je i to je to!


Što vam se čini, hoćete li i sami pokušat napraviti nešto slično? Pošaljite slike svojih radova i/ili ih  označite sa  #sivackeavanture #nakiticblogspot #nakitic ukoliko ih postate na Facebook ili Instagram! Hvala :)

Broj komentara: 9:

Anonimno kaže...

Odlično,baš je slatka i vesela! a podstavu si stavljala kakvu ili ipak ne? I sama sam probala tako s lastikom, napraviti običnu suknjicu, ali taj lastik me zezao :/...
ma još sam početnik u šivanju tako da... :)
p.s. tebi su to Startasice na nogama?? :)
LP!

Maja Zmaja kaže...

Super je, odlično si ti to napravila! Uvijek sam htjela probati napraviti suknju od muških košulja, ali nikako da ovaj što ih nosi odustane od njih! Ali strpljiva sam ja! ;) E da, i lijepo ti stoji! :)

tina.b. kaže...

I sama sam početnik u šivanju, a kotula na lastiku je najjednostavniji projekt :) Bitno je samo da dobro izmjeriš širinu lastike i da rub u koji će ona ići šiješ na 'knap', da nema previše lufta jer se inače okreće. Meni se pokazalo lakše raditi sa širom lastikom, a i lipše izgleda kad je gotova. Samo strpljivo....

e, da, jesu startasice :)

tina.b. kaže...

Maje Zmaje - ja sam svoje skupila odsvukud - jedna je tatina, jedna je od susjede, a trećoj sam zaboravila podrijetlo.... Hrelić i 2ndhand su dobri izvori materijala za ovaj projekTIĆ :)

Nina Mandić kaže...

Pa odlicna je suknjica, steta sto nemam masinu :\
http://fashionovertheainbow.blogspot.com/2014/04/mini-lili.html

Martina Visnjic art kaže...

Super je, da imam šivacu masinu svakako bih ju probala napraviti. :D

Asja kaže...

genijalno!

magrit kaže...

Bravo, odlicna ideja !
No ovako bi se moglo napraviti nesto i od ... jastusnica :)

Suz Ica kaže...

I sama sam na pocetku sto se sivenja tice i najvise volim ove jednostavne a i te kako efektne ideje.