23 travnja 2014

TuTIĆ: škafetrakičar

Već prije sam preuređivala stare škafete, nedavno sam od njih radila police za radnu sobu, a jednom držač za lance - škafelanac. Jučer sam tako, uz malu pomoć dragog, napravila još jednu reciklažu starog škafeta, a ovaj put je nastao držač za trakice - škafetrakičar :)


Već dugo skupljam trakice i sad ih se već skupio fin broj. Stižu mi namotane na kolut stiropora koji se vječito odmotaje tako da di god ih smistim nikad nisu uredne, ni pregledne, a i lako se iživciram kad mi treba 10ak cm trakice, a odmota se jedno 2 m! Bilo je krajnje vrime da ih dovedem u red!


Našli smo stari škafet, dragi ga je pobrusio i probušio rupe koje odgovaraju rupama u stiroporu (uzela sam najveći kolut i označila sredinu kruga) i tako na dvije strane škafeta.


On je dakle probušio rupe i izrezao mi dva komada žice na koje ću nanizati trakice. U dućanima tipa Bauhaus imate za kupiti drvene valjkaste letvice koje možete same rezati običnom pilicom ili ih čak date izrezati na mjeru u dućanu, mislim da to rade besplatno (u slučaju da nemate mušku ruku da skoči u pomoć)


Sad moj dio posla.... bojanje....


...ukrašavanje točkicama....


.... i malo decoupagea! Ove genijalne sovice sam kupila u Zagrebu još prije sto godina, a evo, sad su se savršeno uklopile. Premazala sam podlogu ljepilom, pustila da se osuši pa postavila salvetu na željeno misto, prekrila papirom za pečenje i prepeglala.


Kasnije sam je još jednom prešla ljepilom za decoupage da je zaštitim. Nanizala sam trakice, ali su se svejedno odmotavale pa sam im nadodala štipalice koje sam imala doma. Za ovaj dio će vam poslužiti i one plastične štipalice koje kupite u 'sve po 9' dućanima (bar za tanje trakice), nastojte izabrati one koje se mogu dosta raširiti.


Ja sam prezadovoljna kako je ispalo na kraju! Sve se nekako posložilo i sad bi samo buljila u te boje i te slatke sovičaste oči :D

I eto kako je mala promjena napravila veliku razliku..... A baš na tu temu vam pripremam jedan zabavan post, bit će zanimljivih cakica za uštedu prostora!


Broj komentara: 11:

Martina Visnjic art kaže...

Fenomenalno je ispalo, predobro, sovice su tako lijepih boja, preslatke.
Ušteda prostora, jedva čekam. :D

tina kaže...

fantastičan tutorial! bravo draga!

Renata kaže...

Odlično!Prekrasne su mi te boje trakica, a sovice su se odlično uklopile...:)

Anonimno kaže...

prekrasno kao i uvijek!!

ana@carpe_diem kaže...

odlična ideja! a naučila sam i novu riječ!

Asja kaže...

super, super! sovice su preslatke!

Drangulije kaže...

:) sjajno odrađeno!

Katarina Bulut Čolaković kaže...

Zaista je predivno, svaka čast!

Martina kaže...

Odlična ideja. Vrlo lijepo si preuredila ladicu.
Lp, Martina

Maje Zmaje kaže...

Slatko kao bonbon! ;) Gdje samo nadješ takve lijepe stare ladice?! Super si to sredila i jedva čekam da vidim ostatak! :)

Memory Lane kaže...

Razbacane trakice su stvarno noćna mora :) Ovo je odlično, živahno i slatko!