26 svibnja 2014

Curently working on.....

.....new old stuff for Mojito!

Vrlo, vrlo, vrlo sam uzbuđena i ne mogu dočekati da vam pokažem fazu poslije. Nešto je završeno, nešto još nije, ali sve će izgledati super (nije da se hvalim) :)


Nadam se da ćete fazu poslije imati prilike vidit već do kraja tjedna....

Kao i svake godine dolazi period kada manje pišem jer za to nemam toliko vremena. Nadam se ipak da će ove godine nedostatak postova biti manje izražen nego lani.
Također bi zamolila sve vas koji pratite blog da mi u komentarima na ovaj post napišete o čemu biste voljeli da pišem više - gastro rubrika, tutorijali (neke ideje možda?), prije/poslije postovi, neke nove rubrike??? Iako blog pišem radi sebe, pišem ga i radi vas i zato mi je vaše mišljenje bitno :)

Broj komentara: 6:

Renata kaže...

Moram priznati da jedva čekam kako će izgledati poslije:)
I da, meni su odlični ovi postovi prije i poslije...genijalne su mi te preobrazbe, kad starim stvarima udahneš novi život...

Maje Zmaje kaže...

Ufff ja bi odmah da vidim fazu poslje! ;) NAjviše naravno volim uradi sam postove i make over-e, iako su mi u stvari svi postovi odgovaraju i taman je sve u ravnoteži! ;) Samo tako!

Marina Kalupeje kaže...

Tutorijale jer ih dugo nisi postavljala :*

Martina Visnjic art kaže...

Uf, jedva čekam da vidim rezultate.
Volim tutorijale, postove prije/poslije.

Anonimno kaže...

Poznato mi je to uzbuđenje vraćanja staroga u život... jedva čekam slike. Dragi su mi postovi koji opisuju takve preobrazbe, ali i svi oni koji se tiču uređenja interijera.

tina.b. kaže...

Hvala curke na komentarima i smjernicama za postove :)

@ Marina Kalupeje - volim raditi tutorijale, ali za njih stvarno treba dosta vremena pa nisam sigurna hoće li ih biti uskoro, ali svakako ću se potruditi :)