23 svibnja 2014

Moje krpice

Još lani sam otvorila račun i prvi put kupila nešto preko Mojih krpica - stranica za kupnju, prodaju i razmjenu 2nd hand stvarčica. Nisam baš bila zadovoljna prvom suradnjom, došle su mi tenisice koje su imale grešku na koju prethodno nisam upozorena. Nakon toga odustala sam od kupovanja, a i prodaje preko te stranice.

No, ovo proljeće me raščišćavanje ormara nagnalo da neke stvarčice ponudim na prodaju, a u međuvremenu sam par njih kupila i zamjenila. Osim te prve neugodne situacije ostalim sam zadovoljna.


Najveća mana stranice je što je dosta spora - pretpostavljam da se to događa zbog preopterećenosti (?!). Osim toga, kod tražilice često se neke stvarčice ponavljaju. Ono što je meni strašno iritantno je i da čim nešto mjenjate na svom profilu morate mijenjati i lozinku....
Osim tih nekih sitnica stranica je dosta pregledna i laka za korištenje.
Nakon svake transakcije možete ocijeniti prodavača/kupca što je vrlo dobro - prije nego nešto kupite možete pročitati što su druge cure napisale o tom prodavaču/kupcu (kao i svugdje na netu tako i ovdje treba biti oprezan jer postoje lažni profili i sl. zamke) i na temelju toga procijeniti da li želite s njime/njom surađivati. Sličan princip kao, npr. na eBayu.

Mala je tlaka svaki put slikavati robicu, sređivati slike tako da ne obnavljam često svoj virtualni ormar, ali imam nešto robice, nešto nakiTIĆa i tako..... Zavirite ako nemate pametnijeg posla ;)

 

Nema komentara: