24 svibnja 2014

par sretnih trenutaka (week #3 & #4)

Svaki dan mora imati barem jedan (sretan) trenutak zbog kojeg ćete se nasmijati ili barem nasmiješiti.... Ja sam ih imala puno u protekla 2 tjedna.....


Kako je vama protekao tjedan? Any happy moments?

NakiTIĆ možete pratiti i na Instagramu - nakitićtina***
*** fotke s nakiTIĆem tagajte oznakama #nakitic #nakiticblogspot 
isprobane recepte s ovog bloga tagajte oznakama #gastrokutic #nakiticblogspot 
Svakodnevne sretne trenutke  #1happymoment
HVALA!

Nadam se da ćete mi se i vi pridružiti :)

3 komentara:

Misty kaže...

Baš su happy tvoji happy momentići :) Ja se odupirem challengu iako me vuče jer znam da bih odustala nakon 5 dana :D

ana@carpe_diem kaže...

ova slika sa brnistrom... kao iz časopisa

tina.b. kaže...

@ Misty - i ja sam tako mislila, nisam iz prve tila prihvatit izazov baš zato što sam mislila da ću odustat na pola, ALI, nisam i osjećaj je odličan kad 100-i dan slikaš onaj sretni trenutak. Probaj.... najgore što se može desit je da odustaneš ;)

@ ana@carpe_diem - hvala :*