21 svibnja 2014

Radionica 2: bojanje tkanina sa šablonama

Kad sam zadnji put bila u Zagrebu nisam uspila otići na njezinu radionicu jer sam konstantno minjala datume polaska, a kad sam saznala konačno kad idem mjesta više nije bilo.... No, Ivana je predložila, a ja prihvatila, da napravimo radionicu bojanja tkanina sa šablonama u Trpnju!

Ivana piše blog Kek's made na kojem uglavnom pokazuje svoje radove od papira, ali ima i vrlo korisnih tutorijala. Jedini nedostatak tog bloga je što ne piše češće :)

Radionica je bila u subotu u jutro, neki su se malo teže probudili, neki su morali žuriti, neki su imali vremena i viška, ali mislim da su se svi zabavili! Svakako je vrime proloetilo, a nismo ni rekli keks!

Evo kako nam je bilo :)


Inače, sav dogovor oko radionice s Ivanom se vrtio preko mailova i mobitela, a tek smo se ovaj vikend zapravo upoznale :) Nadam se da ćemo imati priliku družiti se opet uskoro!


* popis i datume svih Ivaninih radionica možete pronaći OVDJE

2 komentara:

magrit kaže...

Prelepe ste sve ! :)
A ja ljubomorna sto nisam bila sa vama :)

Martina Visnjic art kaže...

Lijepo se družite i zabavljate. Super ste. :)