06 lipnja 2014

Bloganje....

...zahtjeva vremena, truda i ponekad može postati zamorno, ali ono što je pozitivno jesu poznanstva, bilo ona virtualna ili stvarna, koja se često dogode spontano. Ne znam da li je to što smo mala krafterska blogosfera (mislim na područje RH) ili zato što imamo slične interese, ali ponekad mi se čini da poznajem sve cure čije blogove čitam i pratim. Ono, pitaš jednu ovo, drugu ono, pa trećoj odgovoriš na njezina pitanja i tako redom brzo stekneš dojam da su svi tu spremni pomoći, savjetom ili da, eto, pođu u Narodne novine, kupe mi naljepnice i pošalju ih na kućnu adresu :)

Martinin rad (i blog, još onaj prvi) pratim stvarno dugo, a na njezina pakiranja sam malo i ljubomorna.... Tako nježni dezeni i diskretna ambalaža savršeno upotpunjuju njezine prekrasne radove! A kad sam vidila ove naljepnice....


.... naravno, morala sam pitat di ih kupuje :) Pogodite? U Narodnim novinama :) a onda ih ručno boja i ispisuje.
Ne znam za vas, ali meni je pakiranje jako bitno i cijelo vrijeme tražim neki balans između njegovog izgleda, kvalitete i cijene. Po mom mišljenju Martina ima taj cijeli paket (dok ja svoj još uvik tražim i ispitujem)!

Inspirirana njezinim kružićima morala sam isprobati napraviti svoje....
Poigrala sam se vodenim bojama i nakon jednog potraćenog lista i jedno pola sata vrimena došla sam do kombinacije s kojom sam zadovoljna....


Ideju za ptićice sam pronašla na blogu elviestudio na koji sam sasvim slučajno nabasala u potrazi za nečim drugim. Taj post sam stavila u favorites i evo, dobro je došao :)
Sad jedva čekam da netko nešto kupi i da mogu zahvaliti naljepnicom!!

Martina hvala na inspiraciji ;)

Martinin rad možete potražiti na:

Broj komentara: 11:

Maje Zmaje kaže...

Martinina ambalaža je stvarno umjetničko djelo, bilo bi mi ful žao uopće raspakirati paketić! Kad se netko toliko potrudi oko svega do u detalja znaš da dobijaš puno više nego što si platio! Drago mi j da te inspirirala jer su ptičice preslatke! Osim toga, ni meni nikad na pamet ne bi pale narodne novine, kontam da tamo stvarno svega ima! :) Hvala na info! ;)

Maje Zmaje kaže...

Martinina ambalaža je stvarno umjetničko djelo, bilo bi mi ful žao uopće raspakirati paketić! Kad se netko toliko potrudi oko svega do u detalja znaš da dobijaš puno više nego što si platio! Drago mi j da te inspirirala jer su ptičice preslatke! Osim toga, ni meni nikad na pamet ne bi pale narodne novine, kontam da tamo stvarno svega ima! :) Hvala na info! ;)

Martina Visnjic art kaže...

Juuuj, hvala ti! Zato sam tu da pomognem i da inspiriram druge.
Ja osobno jako cijenim handmade i volim sve napraviti sama, od proizvoda do pakiranja.
Super su ti ispale naljepnice, mogu zamisliti koliko si se zabavljala izrađujući ih.

Drangulije kaže...

Inspiracija je super stvar! :) Živelo blogovanje!

Šaljem veliki :*

mmm.... kaže...

Odlična ideja! ♥ Drago mi je da sam na ovaj način otkrila i Martinin blog!

ana@carpe_diem kaže...

Martina je super, kao i njen rad. I blog :) A i tvoje su naljepnice skroz orginalno ispale!
U Narodnim novinama ima stvarno svega, ja sam mjesecima tragala za određenom klipsom (kvačicom, štipalicom) za papir, da bi je tamo pronašla i to u raznim dimenzijama! Tko bi se tome nadao :)

Klaudiya Ray kaže...

baš super naljepnice, morat ću i ja svoje da napravim, jer volim kad sve radim ručno :D pozz

magrit kaže...

Ovo je tako dobro!
Narocito mi se svidja kako si prvo nabacila boju, a onda oformila pticice :)
I velicina nalepnica je odlicna, moram potraziti kod nas ....

Suz Ica kaže...

Mnogo, mnogo, premnogo mi se dopadaju nalepnice, toliko su originalne da nemam reci :)

mateja kaže...

Kada sam počela čitati post i kada si napisala da si naručila naljepnice od Martine mislila sam da ćeš reći da ih kupuje negdje preko ebaya, već oslikane. Prekrasne su! Za to stvarno treba imati ruku - svaka čast Martina!

A i Nakitić naljepnice su ispale jako dobro. Meni bi to izgledalo h, hm, nisam baš ziher kako. Možda bi trebala probati.

Misty kaže...

Martinini radovi su predivni a i tvoji također! Okružena sam samim talentima na blogu i zavidim iz daljine haha :)