02 lipnja 2014

Gušt stvaranja

Od tri stvari iz prošlog posta ni jedna nije gotova u potpunosti - jednoj fali lak, drugoj municije za tapicirung, trećoj opet lak i tako.....  Ali, zato jesu gotove dvi foteljice koje su uletile nekako priko reda :)


Da bi vam ovakav projekt uspio morate imati (osim stare fotelje) jedno 2-3 para rebatinki....


 .... šivaću mašinu.....


..... puno alata.....



.... ideju....


.... strpljenja za ispravljanje pogreški.....


.... pivo i dobro društvo!


Meni je draža plava, njemu crna..... Još malo pa će im se pridružiti i šareni kauči! Jeeeej :)





Broj komentara: 8:

Martina Visnjic art kaže...

Predobro je ispalo, svaka vam čast.

Anonimno kaže...

Moja su inspiracija od kad te pratim!
Svaka ti čast!

Tijana

ana@carpe_diem kaže...

Tina, ja već godinu dana sakrivam 2 stare fotelje od muža da ih ne baci :) planirala sam bar jednu ubući u jeans. tvoja je ispala odlično!

Tamara kaže...

Genijalno

Maje Zmaje kaže...

Ajme pa baš su spektakl! Svaka čast na strpljenju! Ja sam navukla tih fotelja čudo, a nikako da krenem! :(

Alenka kaže...

Ajme predobro!! Svaka čast na ideji (i realizaciji!) :))

jednababaroga kaže...

Predobro je ispalo, odusevljena sam. Stvarno svaka cast.

tina.b. kaže...

Hvala curke!

Ma s dobrim meštrom gotove su za čas.... Prva je bila najteža, a sad bi ih mogla radit k'o po traci ;)
Samo strpljenja, sve ostalo se složi samo ;)