07 lipnja 2014

Trampa

Kad sam Martinu zamolila da mi kupi naljepnice dogovorile smo se da ćemo usput obaviti jednu malu trampu. Tako je na moju adresu prije par dana stigla prekrasno oslikana kuverta s još boljim sadržajem unutra :) Dobila sam njezin ručno oslikani magnet za frižider - moram priznat da mi je predobar da bi ga držala 'samo' na frižideru tako da ću mu nadodati i kopču za broš i svako toliko ga prošetati i na sebi :D


U zamjenu je Martina htjela nešto za svoju malu curicu..... Rekla je da voli ljubičasto i bijelo pa sam u tim kombinacijama složila jedan mama&princeza kompleTIĆ


Kad sam to kombinirala i slagala palo mi je na pamet da bi ih mogla napraviti još..... Inače nisam ljubitelj kompleta, ali ovaj mi se čini fora.... ono, kakva mama, takva kći (a moja voli komplete :).

Što vi kažete na ideju o istim/sličnim kombinacijama za mame i njihove princeze?

1 komentar:

Maje Zmaje kaže...

Super trampa! Magnet je divan, a i kompletić! Ja sam za takve kombinacije sa klincima, M. i ja imamo iste slamnate šešire sa ušima i nosimo ih u isto vrijeme, iako nas ljudi obično čudno gledaju, koristim sad dok je još mali pa ne kuži i ne buni se! ;)