11 srpnja 2014

5. čajna razmjena

Nakon 2 prethodne čajne razmjene u kojima sam čajeve slala muškim članovima grupe konačno sam u 5. razmjeni dočekala curu, i to imenjakinju iz Slovenije. Kažem konačno jer već dugo imam taj rozi papir na bijele točkice koji želim iskoristiti u ove svrhe.... da, mogla sam ga iskoristiti i u prošloj razmjeni, ali nekako mi bilo glupo :)

Uglavnom, evo u par foto koraka kako sam ih ovaj put upakirala (fotke dosta prate slijed nastajanja vrećica no ako vam što nije jasno pitajte u komentarima):



Nisam puno pisala po vrećicama već sam porukice ubacivala odvojeno u njih tako da Tina može iskoristiti vrećice za nešto drugo kad potroši čajeve.

Već tradicionalno meni dolazi čajni paket iz Srbije. Ovaj put je stiglo zaista šaroliko društvo mirisnih čajeva, i kao i inače, oduševe me njihovi nazivi (mislim da ih je većina iz kuće čaja u Novom Sadu, kako u ovoj tako i prošlih par razmjena).... 'mačak u čizmama' (genijalan čaj!), 'flat belly', '1001 noć'.... maštovita imena za maštovite kombinacije aroma :)


Broj komentara: 5:

Renata kaže...

Ovo s vrećicama mi je genijalno...i ja imam takav papir, samo zeleni na točkice:)

Maje Zmaje kaže...

Divne su ove vrećice! Super mi je što tako paziš i trudiš se oko svakog detalja! :) Nikad nisam uspjela upeglat foliju u papir, uvijek nešto zbrljam i ne bude dobro! Na koju temperaturu si zagrijala peglu? Morat ću sama sebi dati još jednu šansu! ;)

Anonimno kaže...

prekrasno,
volim tvoj blog <33

ako nije problem, imam pitanje nevezano za ovaj post, ali za jedan tvoj stariji....ugl možeš li mi reći čime si bojala poklopce staklenih teglica?? jesu li ti ti poklopci prvotno bili plastični ili metalni? jesi li zadovoljna kako se boja drži?
naime muk mučim s tim, moram nabaviti teglice za začine ali poklopci za tu određenu dimenziju su ubitačno ružni pa bi ih voljela opiturati, ali ne znam s čim a da dobro drži (metalni su)
oprosti šta pilan, ali sigurna sam da ti imaš neko rješenje... :)))
hvala unaprid i pozdrav! <33

tina.b. kaže...

Renata - jel' i tvoj iz Baumaxa?

Maje - ne pazim nešto posebno na temperaturu, bitno je samo da isključiš paru. Mislim da je pegla bila postavljena na pamuk. Šetaj peglom gore dole jedno 3-5 min i trebalo bi se zaljepiti

Anonimo - bojala sam ih s običnim lakom u spreju. Drže se ok, ali ih ne perem često pošto mi u njima stoje čajevi. One koje sam ja bojala bili su metalni. Obojaš li ih temeljnom bojom pa preko bojom u spreju mislim da bi trebali držati dobro.

Drangulije kaže...

Misliš na sve detalje i sve lepo sprovedeš u delo... :) svaka ti čast.