09 srpnja 2014

Prije/poslije uradi sam

Neposredno prije ovosezonskog otvaranja Mojita, dragi i ja dobili smo priliku srediti jedan mali stančić za našu konobaricu. Vidjet ćete na fotografijama, izazov je bio popriličan u svakom pogledu:
zatečeno stanje - očajno, vrijeme i financije - (kao i inače vrlo) ograničeno!


Riječ je o apartmanu od jedno 25 - 30 kvadrata, koji se sastoji od spavaće sobe, kuhinje i kupaonice. Već dugo tu nitko nije živio tako da je stanje bilo stvarno grozno.... Oguljena pitura, plijesan po zidovima, rasklimani namještaj, ruzinavi sudoper, špine pune kamenca i da dalje ne nabrajam.
Spremno smo se uhvatili u koštac i u jedno 10ak dana smo uz puno truda i nešto manje novaca napravili jako značajnu promjenu u tom malom prostoru. Evo, procijenite sami....

1) Spavaća soba


Izbacili smo suvišan namještaj, ostrugali i opiturali zidove, zamijenili letvice uz laminat, stavili novo svijetlo i sredili ormare! Vanjske strane ormara obojali smo u bijelo dok smo vrata oblagali veselim novinskim papirom. Stare ručice na oramaru smo zamijenili ventilima za vodu.


Krevete smo sredili na isti način, zamijenili smo i zavijese te nadodali par kušinića na krevete da povežu cijelu priču. Jastučnice su rađene od starih spavaćica (kladim se da ih i vaša baka ima u svom ormaru barem 3-4 i to još uvijek zapakirane u originalnoj ambalaži).

2) Kuhinja


Žao mi je što detaljnije nisam slikala pojedine elemente u kuhinji tako da nemam baš puno dokumentiranog stanja 'od prije', ali na njih nam je pošlo stvarno puno vremena. Sudoper smo ispjeskarili, opiturali i uglancali, frižider oprali i opiturali, nadodali smo još jedan kuhinjski element na kojeg smo stavili novu radnu površinu (koje, btw., u staroj kuhinji nije ni bilo). Dio pločica smo također obojali, kao i police, stol i stolice.


Kupaonica je jedina bila u manje-više solidnom stanju, trebalo ju je malo opiturati, ali uglavnom očistiti.
Dragi i ja svime smo jako zadovoljni, posebno kad uzmemo u obzir odnos uloženog i dobivenog!
Što se vama čini?

Broj komentara: 13:

Shadow kaže...

svaka čast, izgleda kao iz časopisa! :D
i odlična ti je ideja sa ovim ventilima za vodu, baš izgledaju slatko <3

Anonimno kaže...

Suuuppperrr!!! A cime se mogu piturat frizider i plocice? :)

What's for dessert? kaže...

Faaaaaaaaaaaaaaaantastično obavljen posao!!!!
Prava preobrazba uistinu zapuštenog prostora, nadam se da će stanari uživati u njemu.

Nisam znala da se frižider i pločice mogu ofarbati - zanima me koju boju ste koristili

pcelamaja kaže...

Super, svaka cast! Odlican ste i uigran tim, zelim vam super sezonu! Zbilja me odusevite svaki put :)

Misty kaže...

Odlično odlično, puno bolje s ovom bijelom bojom zidova i prozračnim zavjesama! A jastučići su me podsjetili na moju baku - kad je umrla mislim da smo iz njenog ormara bacili baren 15 neotpakiranih spavačica!

Kris kaže...

Izgleda zastrašujuće na ovim before fotkama. Mislim da bi se ja okrenula na peti i pobjegla :D. Svaka čast!

Maje Zmaje kaže...

Pa ljudi svaka čast! Promjena je stvarno drastična! U neku ruku je i dobro da je budžet bio ograničen jer u tom slučaju kreativnost najbolje dolazi do izražaja, a i reciklira se! :) Bravo!

Renata kaže...

Odlično ste to napravili!Sve je tako lijepo i prozračno!

tina.b. kaže...

Hvala cure na komentarima :)

Joooj, frižider je bila muka.... Frizider smo bojali bijelom bojom za čamce (Hempel)

Misty - ove spavaćice sam skupila kod prijatelja koji je čistio kuću od svoje stare tete, a i ja sam kod svoje bake pronašla par sličnih još upakiranih spavaćica. U priči s frendicama sam skužila da to nije slučajnost ;)

Anonimno kaže...

oDLIČNO, ODUSEVLJANA SAM KAKO TO SVE SKUPA IZGLEDA...PRAVI MALI MLADENACKI STAN :-)

snow kaže...

Svaka vam cast, ovo je fenomenalno. Slike na zidu kuhinje su me odusevile.

MICE TORBICE kaže...

Jednostavno ste rođeni za makeovere :) Presavršeno!!

Drangulije kaže...

Kuhinja mi se najviše dopada :) BRAVO!!!!