31 kolovoza 2014

Sezona 2014

Dugo me već nema na blogu, žao mi je radi toga, ali kao i lani, razlozi su opravdani.
I sada se zapravo samo kratko javljam da znate da sam živa i da će blog nakon litnje pauze, na jesen, isto živnuti :)

Planirala sam još 2-3 posta posvetiti Mojitu i nekim ovosezonskim novinama u njemu, ali budem li čekala, čini se, doć će i zima pa evo onda ipak samo foto post umjesto onih drugih planiranih. Ako vas budu zanimali detalji i/ili više o načinu izrade, savjeti ili nešto treće mogu napisati još jedan..... Sada, dakle samo fotke :)





Broj komentara: 7:

Suz Ica kaže...

Koliko ti je samo lep ovaj kafe, stocic od kucica mi se najvise dopada :)

Maje Zmaje kaže...

E stvarno ne znam što mi je bolje! I ne znam kako ste to sve stigli, svaka čast! Veselimo se postovima, falila si! ;)

random cat kaže...

divno! ove kucice su me ocarale, pogotovo kad sam shvatila na cemu su nacrtane. divan kreativni um :)

Drangulije kaže...

Sviđa mi se što je sto u obliku grada :) Odlična ideja...
Piši nam o svemu kada budeš mogla, volim tvoje postove. Uvek su sjajni. Od teksta, pa do fotografija...

Renata kaže...

Odlično, posebno i originalno!:)
Pozz

Martina Visnjic art kaže...

Wow, super izgleda, ocarana sam ovim kucice stolicima. :)

Alex♥ kaže...

Kuca je prelsatka blog je sjajan poseti i moj lepotaodaleks.blogspot.com i uclani se