14 listopada 2014

Bablje ljeto

Bilo je ovo zaista teško lito, svakakvih turbulencija, dobrih i jako loših stvari se izdogađalo nakon kojih sam imala potrebu pobjeći u moj mali raj, daleko od ljudi, mobiteala, daleko od svih. I da, odmorih se i napunih baterije (pozitivnom) energijom.... i evo sam tek pred kraj lita, odnosno na početku jeseni, dobila malo boje :) Nije da vam vadim mast, ali zadnje moje kupanje bilo je prije dva dana i iskreno se nadam da ću se unatoč nekom šuć-muć vremenu koje je vani trenutno, uspiti bućniti još koji put prije nego spremim kupaće u dno dna ormara.


Ono najlipše od svega je što nam se obitelj proširila za jednog malog člana (zapravo članicu). Postala sam tetka, opet, i to je jedino po čemu želim pamtiti ovo lito....


A sad.... opet u ritam redovitog postanja! Skupljam nove ideje, prihvaćam prijedloge, ispunjavam želje, ma sve, samo mi pišite da znam da ste još tu :D

Broj komentara: 7:

Isidora kaže...

Vadila si mi mast ovim fotkama, da, da. Ali sve sam ti oprostila dok sam vidjela bebu. Teta Tina. Prekrasno!

tina.b. kaže...

:D A i tvoj šešir je debelo iskorišten, si vidila na onoj gore fotki?

ana@carpe_diem kaže...

izgleda da nam ljeta slično prolaze, i ja sam tek nedavno uhvatila vremena da točkam noge u moru i za malo boje. da se mene pita, htjela bih da zima duže traje pa da mogu pozavršavati sve o čemu ljeti (dok radim) maštam.
pozz

tina kaže...

lipi post, teta čestitam!

Maje Zmaje kaže...

A vadiš nam mast! ;) Čestitamo na prinovi i sve najnaj želimo! Neka si ti nama ponovo ovdje! :)

Anonimno kaže...

Tu smo,tu smo :)

Isidora kaže...

Vidi stvarno, nisam ga uopće prepoznala! Drago mi je da služi svrsi. :* I čajevi se piju, samo da znaš.