27 listopada 2014

Colour your Equa

Prije par tjedana dobila sam priliku sudjelovati u jednom interesantnom projektu. Naime, dobila sam poziv od tvrtke Equa (myEqua) koja se bavi proizvodnjom visoko kvalitetnih staklenih (ručno puhane boce iz borosilikatnog stakla) i plastičnih boca (izrađene od Eastman Tritana koji ne sadrži BPA, kemikaliju štetnu za zdravlje) da pronjuškam po njihovom dućanu i odaberem jednu bočicu koju ću srediti onako kako poželim. Na odabir sam dobila dvije boje (izabrala sam crnu i bijelu) i maštu kao granicu. Evo kako sam je sredila :)

U programu za obradu fotografija sam se malo poigrala da bi dobila siluete dragog i mene u skoku (ima takvih slika poviše:)


Zatim sam prebacila sliku u Wordov dokument i odredila veličinu naših sjena da odgovara Equa boci i isprintala ih


Od samoljepljive folije sam izrezala komade koji odgovaraju veličini sjena.


Koristeći indigo papir precrtala sam obrube sjena na foliju (s one papirne strane) da bi napravila šablonu


Skalpelom sam izrezala nacrtane likove



Zaljepila sam foliju na bocu pazeći da dobro, dobro prijanja uz stijenke boce.


Malo boje sam stavila u čep da se spužvica ne bi previše natopila bojom (višak boje sam prvo istapkala na papir pa tek onda na bocu).


Lagano i sa strepnjom odljepljujem foliju....


.... zadovoljna sam svime osim sitnim detaljima poput prstiju di se boja malo razmeckala. Dok je boja još mokra uspila sam vlažnom maramicom skinuti boju i lagano na novo kistom popraviti te i neke druge sitne detalje


Odlučila sam nadodati i tekst 'those who don't jump will never fly' i to tako da sam promiješala bijelu i crnu da dobijem nijansu sive sličnu onoj koja je na gumi ispod čepa. Prvo sam permanentnim flomasterom napisala tekst radi lakše orjentacije, a onda sam ga podebljala sivom bojom.


Ostavila sam boju da se suši, po uputama, 24h i voila!


Hvala Equa na suradnji, nadam se da vam se sviđa moja verzija bočice :)
Ja sam zaista uživala sređujući je, a uživat ću, sigurna sam, i koristeći je!

 Equau možete pratiti i na Instagramu // #DIYequa #equa #myequa #nakitic #nakiticblogspot

Broj komentara: 11:

Maje Zmaje kaže...

Zakon! Svaka čast! Ja se nikada ne upuštam u projekte koji zahtijevaju toliko preciznosti jer jednostavno nemam strpljena, a rado bi da imam! ;)

ana@carpe_diem kaže...

Moj naklon! Ideja je prvorazredna, a izvedba tek!! To bi trebalo ici u proizvodnju

tina.b. kaže...

A vase bocice za ulje i ocat?! Za ono treba strpljenja :)

tina.b. kaže...

Hvala Ana :*

Maje Zmaje kaže...

Ma ne treba toliko! ;)

Renata kaže...

Super ideja i odlična realizacija!:)

Suz Ica kaže...

Totalno na nivou zadatka, odlično ;)

Biberlee kaže...

Oduševljena sam! <3

Drangulije kaže...

Zanimljiva ideja :)

What's for dessert? kaže...

Odlična ideja!

Isidora kaže...

wow