30 listopada 2014

How to.... izraditi cvijetni aranžman

Lani sam neplanski u ovo vrime pomagala ženama iz pelješkog ogranka Lige protiv raka u izradi aranžmana za groblje. S obzirom da živo cviće u mene teško može dugo ostati živo (ili ga zalivam previše, ili premalo - češće, pa nema prirodnog svijetla, pa mu je prevelika vlaga, pa ovo, pa ono, pa umru) nekako sam mislila da to baš i nije za mene.... Ali, moram priznat da ima nešto smirujuće u toj igri slaganja listova i latica.

Ako planirate sami izraditi svoj aranžman evo kako to možete napraviti.....
Prvo i osnovno morate imati natopljenu spužvu i podlogu od koje će nastati aranžman....


Drugo, najvažnije - zelenilo! Meni je prikupljanje zelenila zapravo najdraži dio... lagana šetnjica sa nožicama u ruci i cap-cap :) Zanimljivi su mi grmovi koji na sebi imaju bobice ili cvitiće ili mlade pupoljke (najdraži su mi mrtinica i meginje, jedino njima zapravo i znam ime). Kod nas se aranžmani često rade s pitomijim zelenjem poput palmi ili pitasfore, ali ja preferiram ove 'divlje' biljčice.


Ukrašavanje počinjem tako da prvo složim zelenilo, obično odaberem dvije vrste pa prvo jednu složim uz rub plastične posude, a onda drugim zelenjem popunjam ostatak.


U sredinu ubacim cvijeće, a kao dodatak koji će zaokružit cijelu priču volim koristiti bobice s palmi.


Ove godine sam kao ukrase koristila i suho cvijeće koje sam obojala u bijelo običnim lakom u spreju. Zbog tamne podloge onako, više bacaju na srebrno nego na bijelo.


Evo kako su na kraju ispali :)


Iako me raduje što sam još jednom bila dijelom ove lipe priče i što sam pomogla Ligašicama u izradi aranžmana, toliko me žalosti što na ovaj Dan mrtvih moram odnijeti aranžman na jedan grob više....

4 komentara:

magrit kaže...

Sjajno :)
Podlogu - spuzvu - si nabavila u cvecari?

Drangulije kaže...

I ovo ti lepo ide. Imaš smisla za sve čega se dohvatiš, rekla bih!

tina.b. kaže...
Autor je uklonio komentar.
tina.b. kaže...

Magrit - spužvu sam dobila od mame od A., ali imaš ih za kupiti u svim većim supermarketima tipa Getro, Metro itd.

Biljana - hvala ti <3