20 listopada 2014

HOW TO: ukrasiti teglice domaćeg džema

Moram priznat da se zaista teško ubacit u stari ritam postanja nakon ovako duge pauze. Promislio bi netko da ću baš zato pucati od inspiracije i biti puna ideja, a kad tamo.... upravo suprotno! Toliko mi se kreativna strana mozga ulinila da je trebam trenirat, bockat i nagovarat da se odvuče u radnu sobu i nešto zaista i napravi!
Upravo takav nekakav scenarij se vrtio u glavi dok sam gledala te teglice pune marmelade koje stoje 'na oku' dobrih misec dana i čekaju da budu ukrašene. Nekako sam se organizirala i na kraju sam ih ipak 'obukla' i zapravo su ispale baš slatke :)


U par foto koraka evo što sam s njima napravila.... (mislim da ne trebam nešto posebno objašnjavati, ali ako imate pitanja slobodno ih pišite u komentarima)









Dragi jako voli i često jede mermelade, džemove, pekmeze i sve ine voćne namaze, a ja iste volim raditi! Rekli bi neki da smo idealan par :) Hehehe, da, jesmo, ali unatoč njegovoj ljubavi i htijenju jednostavno ne uspije pojesti sve mermelade koje napravim. Zbog toga ih često darujem prijateljima kojima idemo u posjet ili onima koji dolaze k nama. Do sada se nisam previše trudila ukrašavati ih, ali mislim da će se to prominit. Ovako sređene (možda uz neku štosnu ceduljicu/natpis) su zaista idealan poklon kad želite neku sitnicu pokloniti dragoj osobi, zar ne?!

Radite li i vi džemove i ukrašavate li teglice ili smatrate to nebitnim detaljem oko kojeg vam se ne da zamarati?

Broj komentara: 9:

kristina bilić kaže...

Preslatko si ih obukla. *-* Gdje ćeš boljeg poklona, nego onog kojeg možeš pojesti? ;)

Isidora kaže...

jako prekrasno. ja to ne znam raditi. doduše, da probam, vjerojatno bi nešto ispalo. samo što sam lijena. :)

Misty kaže...

Jako su slatke! Mislim da ću nagodinu i ja probati praviti svoj pekmez. Do sad su moji doma pravili pa imam i previše teglica ali stoje u ormariću pa mi nije prioritet ukrašavati ih :)

Maje Zmaje kaže...

Jao preslatke su! Odličan post! Super su mi te 'glodalice' za papir, nikako da si kupim koju! Volim ukrašavati teglice sa zimnicom, slatke i slane, pogotovo ako idu nekome na dar!

Maje Zmaje kaže...

Jao preslatke su! Odličan post! Super su mi te 'glodalice' za papir, nikako da si kupim koju! Volim ukrašavati teglice sa zimnicom, slatke i slane, pogotovo ako idu nekome na dar!

Drangulije kaže...

Potpuno te razumem za povratak nazad u ritam stvaranja- da to tako nekako nazovem.
I ja imam problem. I još uvek ne znam u čemu je tačno sve problem u vezi sa tim :P Strašno.

Teglice su super ukrašene, i super je ideja da ih ovako sređene nekome poklanjaš :)

Renata kaže...

Kako su slatke teglice, a vjerujem da je ono što je unutra još slađe;)
Ja volim raditi pekmez i moji ga doma rado jedu, ali na žalost nemam baš adekvatnog mjesta za čuvanje pekmeza, pa kad ga radim radim u manjim količinama.

Martina kaže...

Predivno si ukrasila ove teglice. Ja istina niti volim jesti , a niti pripremati bilo što takvoga, ali ove tvoje izgledaju super primamljivo. :)
LP, Martina

Suz Ica kaže...

Bas si im lepo odelce obukla :D