25 listopada 2014

Insta week

Protekli tjedan je nekako protekao u nagovaranju same sebe da konačno krenem i s postanjem, i s nakiTIĆem, i sa sređivanjem ormara, i sa.... svim i svačim!? Koliko od toga sam napravila?! Hm... ne mnogo! Pokrenila sam blog konačno, tri posta u jednom tjednu.... idem puževim koracima :)

Ono drugo što je obilježilo tjedan mene meteoropata jest vrijeme i čuđenje (koje se svake godina iznova pojavljuje) promjeni koje je donilo - u subotu u kostimu, u sridu u zimskoj jakni.... Ah, zaskočila me jesen nepripremljenu....

Planinarenje, planiranje, skiciranje, hranjenje - u 4 riječi to je moj protekli tjedan :) A evo ga i u fotkama!

 

Ukoliko želite NakiTIĆ možete pratiti i na Instagramu pod - nakitictina***


*** fotke s nakiTIĆem tagajte oznakama #nakitic #nakiticblogspot 

isprobane recepte s ovog bloga tagajte oznakama #gastrokutic #nakiticblogspot 

Svakodnevne sretne trenutke  #1happymoment
HVALA!

2 komentara:

Suz Ica kaže...

Jedva cekam realizacije planova sa poslednje fotke, ali jedva cekam :D

Lana kaže...

divno! A prva fotka - <3!