04 studenoga 2014

Gastro kuTIĆ: Gusti sok od jabuke

Volim voće, ali ga nekako nemam naviku jesti.... ispred kuće imam stabla i stabla mandarina i sjetim ih se ubrat jedino kad idem van do dućana, banane obično stoje u zdjeli za voće dok ne požute (a takve ih ne volim) pa obično završe u kolaču, od jabuka ogladnim, a ono meni omiljeno - trešnje, breskve, šljive i lubenica - su u sezoni kad ne stignem misliti pa ni jesti (zdravo). I još jedna stvar - obično mi dođe jesti voće na večer kada to baš i nije najpametnije.

Tako sam počela malo razmišljati o voću i kako da ga češće uvrstim u prehranu. Došla sam do zaključka da su sokovi za mene idealna opcija posebno u ovoj užinastoj varijanti, u pauzi prije ručka.
Danas vam tako donosim recept za sok od jabuke koji se da smiksati u običnom multipraktiku.


GUSTI SOK OD JABUKE
1 jabuka
voćni čaj
žličica meda
pola limuna*

Ogulite jabuku i izrežite je na komade. Prelijte sokom od limuna, dodajte med čiju količinu prilagodite svom ukusu. U međuvremenu napravite čaj. Ja sam koristila onaj voćni u kojem je postotak jabuke najveći. Prelijte voće čajem i izmiksajte - to je to! Dobili ste fini topli gusti sok od jabuke :)

*limun je tu čisto da boja soka ostane fino bljedunjava, ako ga nemate, a koristite kisele jabuke okus se neće znatno promijeniti.


U zadnje vrime često radim sokove ovog tipa, ali onaj od šipka koji mi je najdraži me najviše i namuči pa ozbiljno razmišljam da kupim sokovnik. Koristite li ga i vi? Imate li preporuke ili savjete na što da pazim prilikom kupnje?



4 komentara:

Maje Zmaje kaže...

Ja isto tako, nije da ne volim voće, ali nemam naviku ga jesti, a želju vrlo rijetko! Zato isto tako pravim sokove ili smoothie! Sokovnik nemamo, ne bih ga imala gdje ni staviti! ;) Probat ćemo sokić, hvala na receptu!

Suz Ica kaže...

I ja imam problem sa vocem, volim ga, ali sve zaboravim da ga pojedem,al prirodne sokove ne, njim gustiram stalno ;)

Misty kaže...

Upravo imam vreću od valjda 15kg jabuka i sad znam što ću s njima jer mi se ne peče pita od jabuka svaka dva dana :D

Asja kaže...

izgleda super! voće dosta jedem, ali iz nekog razloga jabuke mi baš ne pašu, moram ih probati u ovom, tekučem obliku :)