19 studenoga 2014

hobišopingholičarka

Kad živite u malom mistu poput mene, a volite kreativan rad i sve što njega uključuje, onda jedva čekate da se nađete u nekom gradu i da se možete uvalit u kakav hobi dućan jer vam, naravno, svašta nešto treba! E, a kad se vratite iz Zagreba, a još ste usput bili u Ikei, onda je stol kupljenih stvari prepun i sve nekako nastojite ne zbrajati cifre od par kuna tu, par kuna tamo. Skupi se....


U zadnje vrime sam opsjednuta papirom, olovkama i vodenim bojama. Još nisam sigurna kud će me ta moja nova opsesija odvest jer zapravo nikad nisam bila neki likovni tip i rijetko crtam jer za to baš i nemam dara. Uglavnom, kupljeni su novi kistovi, fini flomasteri i par ukrasnih kemijski pa ćemo valjda nešto s njima i napraviti.


Za početak možda budem samo švrljala.... za to sam u Ikei kupila veliku rolu crtaćeg papira. Mislim da će dobro poslužiti i kao pozadina za slikavanje. A nisam odolila ni ukrasnom papiru za pakiranje božićnih poklona (jer valja i o tome misliti na vrime) i par grickića. Morat ću s njima nešto uskoro napraviti.... zahvalnice možda? Etikete? Hm....


A ako budem radila tagove onda imam one male kružiće koje se stavljaju na rupe i ukrasni selotejp :) Sovice su tu eto tako, jer su sovice. I blok su. Pa eto, to sam morala imat.


Još par salveta za decoupage kojim se zapravo rijetko bavim, ali bile su na sniženju i točkice su i neke slatke životinje baš onako da se ufuram lagano u Božićni ugođaj pa eto, to sam morala imat, također.


Fotke sa razno raznim kutijicama koje sam pokupovala u Ikei bolje da ne stavljam, ali jedno mogu reć, treba mi ih još ;)

Rekoh, bolje da ne zbrajam kune, ali za razliku od stanja na računu - stanje na radnom stolu me veseli pa eto, i to sam morala imat!

Imate li i vi problem s kupovanjem (ne)potrebnih alata/hobi igračka? Idete u hobi dućan s popisom ili bez? Pišite u komentarima ako imate koji savjet za ovu hobishopingholičarku, a možete i preporučiti koji (jeftini) hobi dućan, onako usput :D

Broj komentara: 8:

Misty kaže...

Neki dan sam u Kik-u naletjela na ove pingviniće i htjela pokupovati sve s time - i limene posude i salvete i kutije, ma sve! Preslatki su!

Gdje si iskopala ove rapidografe/flomastere, ja sam ih do sad samo pronašla u jednom dućanu na veliko koji radi samo do 16h. Pliz javi :)

Inače, ja sve za hobby nabavljam preko eBay-a jer mi je jeftinije, tu kod nas dobro znaju nabiti cijenu pa jedna stvar (npr ovi podlošci koje ja koristim za bookmakre) koštaju kao set od 10 na eBay-u. Treba čekati, ali isplati se. + izbor je puno veći. Ali da sam opsjednuta, jesam, imam puno previše svega xD

magrit kaže...

Bogami, nije lako otici u radnju i suzdrzati se, ne kupiti sve, zato ti odajemo priznanje :)
Jedva cekam da vidim za sta ces upotrebiti bele pisaljke !
A sta je veliko roze, na prvoj slici, neke sipkice u najlonu ? :) :)

tina.b. kaže...

Misty - i ja sam ovisna o eBayu, ali me često nervira što moram stvari dugo čekat. A boje i sl. baš i nisam našla da se isplati kupovat - možda tinta za pečate. Flomiće sam kupila u Ilici u nekom dućanu koji prodaje pribor za slikanje, nisam zapamtila ime

Magrit - to su mini police za papir iz Ikee :) Spojila sam ih pa ću ih baš poslikati ovih dana

Asja kaže...

Oduševljena sam svime što si kupila, jedva čekam da vidim kako ćeš sve upotrijebiti! Jel dućan na Ilici možda Prosvjeta (odmah je na tramvajskoj stanici Frankopanska)?

Suz Ica kaže...

Sve sto si kupila je odlicno posebno salvete na tufnice i ikeine saksijice :)

Renata kaže...

Joj i ja obožavam sve te stvarčice..:)....Baš si obavila dobar šoping...Meni je Kik iza ugla pa često tamo navratim zna se naći zgodnih stvarčica..

kreativnired kaže...

Dok sam radila bilježnice i slično, moj hobi dućan su bile Narodne novine. Svašta super se tamo može naći po iznimno povoljnim cijenama. Od škarnicli, preko naljepnica, ukrasnih vrećica, papira... :)

Maje Zmaje kaže...

Imam isti poremećaj!Sve si baš odlično kupila! ;) I ja vrlo često prvo kupim pa onda razmišljam! I nekako mi je najdraže kad se u Lidlu iznenadim! Prošle godine na moru sam tamo kupila onaj alatić za ostavljanje otisaka na papiru, nemam pojma što će mi to! ;)