08 studenoga 2014

Insta week #3

Ovaj tjedan sam konačno pokrenila nakiTIĆev studio tako da su mi dani protekli u odabiranju materijala, bockanja iglom, slaganja cvitić, poziranja.... Zadovoljna sam konačnim rezultatom, ali kad sve to skupa odradim u kraćem vremenu bit ću još zadovoljnija :) Ovako otprilike izgleda proces izrade....


Pala je tu onda i večerica s prijateljima.... Nije baš da mi Halloween nešto znači, ali jednoj od nas ipak je (slučajno se još potrefilo da je bio i jedan rođendan na isti dan) pa smo imali i izrezbarene tikve - koje jesu fora :)


Početkom tjedna je vrime još bilo normalno i sunčano pa je bilo i par dužih šetnjica... u novim patikama sa sniženja (50% u Pitarellu) :)


Malo sam se i igrala s novim vodenim bojama, kojima nisam šarala a valjda od osnovne škole! Fora je i sad sve smišljam u koji novi projekTIĆ bi ih mogla uključit :) Stigli su mi i novi pečati s eBaya i njih želim uključiti u neki projekt, brzo! Razmišljam o izradi Božićnih čestitki ili podlogama za štipalTIĆe....


Malo sam i eksperimentirala s hranom - prvi put sam kuhala i jela soju. O tome ću pisat uskoro za one koje zanima....  I pohanci su bili za doručak čak 2 puta ovaj tjedan, nekako me podsjete na djetinjstvo :) Vjerojatno ih zato i volim.... ali u ovoj verziji di su frigani na ulju od kokosa su još bolji! I s kondeziranim mlijekom u jajima umisto običnog mlika.... i s malo vanilin šećera - prava gozba :)


Sve u svemu, nije bio loš tjedan, ali, sigurna sam da će idući biti bolji.... Dragi i ja idem na jedno vjenčanje u Istru tako da usput imamo u planu malo proputovanje sjevernim dijelom Lijepe Naše i posjet nekim dragim ljudima koje predugo nismo vidili! Eto, da znate, opet kratka pauza na blogu :)

P.S. Ukoliko želite, NakiTIĆ možete pratiti i na Instagramu pod - nakitictina***




*** fotke s nakiTIĆem tagajte oznakama #nakitic #nakiticblogspot

isprobane recepte s ovog bloga tagajte oznakama #gastrokutic #nakiticblogspot

Svakodnevne sretne trenutke  #1happymoment

HVALA!

2 komentara:

Drangulije kaže...

Sjajna nedelja :) I uspešna, dodala bih.
A i ja sama, već duže vreme želim opet raditi sa vodenim bojama. Ima neka čar u tome kada je sve tako kao bledo na nekim mestima, pa se razliva van linija... Magija!

Suz Ica kaže...

Super nedelja :) Uzivajte na putovanju ;)