29 studenoga 2014

Insta week #5

Rekla bih da se ovaj tjedan konačno dovukla zima..... upaljena vatrica cili dan, red kiše, red bure, gumene čizme i suha koža, vjenčići, štipalice, božićne radionice, melankolija.... Sve se to nekako protezalo kroz cili tjedan. Valjda je trebalo da konačno dođe.... Slijedi još jedan insta izještaj, peti po redu...

A photo posted by Tina Bilusica / Moj NakiTIC (@nakitictina) on

A photo posted by Tina Bilusica / Moj NakiTIC (@nakitictina) on

A photo posted by Tina Bilusica / Moj NakiTIC (@nakitictina) on

A photo posted by Tina Bilusica / Moj NakiTIC (@nakitictina) on

A photo posted by Tina Bilusica / Moj NakiTIC (@nakitictina) on
A photo posted by Tina Bilusica / Moj NakiTIC (@nakitictina) on



A photo posted by Tina Bilusica / Moj NakiTIC (@nakitictina) on



A photo posted by Tina Bilusica / Moj NakiTIC (@nakitictina) on




P.S. Ukoliko želite, NakiTIĆ možete pratiti i na Instagramu pod - nakitictina***



*** fotke s nakiTIĆem tagajte oznakama #nakitic #nakiticblogspot

isprobane recepte s ovog bloga tagajte oznakama #gastrokutic #nakiticblogspot

Svakodnevne sretne trenutke  #1happymoment

HVALA!

Nema komentara: