22 studenoga 2014

Instaweek #4

Prošli vikend sam propustila ovu rubriku pa sad imam duplo izdanje fotki koje su obilježile ova zadnja dva tjedna.

Fotke s našeg malog kružnog putovanja....


A photo posted by Tina Bilusica / Moj NakiTIC (@nakitictina) on


A photo posted by Tina Bilusica / Moj NakiTIC (@nakitictina) on

A photo posted by Tina Bilusica / Moj NakiTIC (@nakitictina) on

A photo posted by Tina Bilusica / Moj NakiTIC (@nakitictina) on

A photo posted by Tina Bilusica / Moj NakiTIC (@nakitictina) on

Super je kad si na putu par dana i onda dođeš doma i otvoriš poštu, a tamo te čekaju sitnice koje si i zaboravio da si naručio!

A photo posted by Tina Bilusica / Moj NakiTIC (@nakitictina) on

Istini za reč iako smo putem dobro jeli, isto smo se uželili i domaće spize...


A photo posted by Tina Bilusica / Moj NakiTIC (@nakitictina) on

A krenila sam i u razređivanje i sređivanje čumeza od radne sobe.... malo sam slagala salvete, malo nove kupljene stvarčice, a uspila sam nešto novo i napraviti, al' o tom po tom...

A photo posted by Tina Bilusica / Moj NakiTIC (@nakitictina) on

A photo posted by Tina Bilusica / Moj NakiTIC (@nakitictina) on

E da, i kupila sam još jedan cvit, onaj prvi me ohrabrio pošto još izgleda vrlo živahno pa eto, bumo vid'li koliko će ovaj izdržat!

A photo posted by Tina Bilusica / Moj NakiTIC (@nakitictina) on



P.S. Ukoliko želite, NakiTIĆ možete pratiti i na Instagramu pod - nakitictina***



*** fotke s nakiTIĆem tagajte oznakama #nakitic #nakiticblogspot

isprobane recepte s ovog bloga tagajte oznakama #gastrokutic #nakiticblogspot

Svakodnevne sretne trenutke  #1happymoment

HVALA!

1 komentar:

Suz Ica kaže...

Zainteresovala me ova preposlednja fotografija, cini mi se da se nesto lepo sprema ;)