06 studenoga 2014

New stuff

Malo sam se poigrala izgledom bloga.... Još nisam sigurna koliko će ostati u ovoj varijanti, ali ona stara mi je malo dosadila pa eto, što je tu je ;) Se vama sviđa? Biste li što prominili, dodali, izbacili?

A kad smo kod bloga - tko se još sijeća ili zna da sam www.nakitic.blogspot.com počela pisati radi nakita? Tako davno sam zadnji put o njemu pisala da se zapravo ni sama ne sijećam!* Uglavnom, neki dan sam složila sve svoje materijale u nove velike plastične kutije i odlučila sam krenuti u novu nakiTIĆevu sezonu s kragnicama.... s njima sam i stala 19. svibnja :) *

*(Tribalo mi je malo da pronađem zadnji takav post - 19. svibnja?!)

Ako želite vidjeti više slika možete pogledati na Facebook stranici (ne morate imati profil) ili mi možete pisati na nakit.tic@gmail.com

Broj komentara: 6:

Asja kaže...

Super mi je novi izgled bloga, a i tvoj nakiTIĆ, ARANCIN mi je favorit :)

Drangulije kaže...

Super!
Zanimljive su mi ove tvoje fotkice iz dve polovine. Moraš malo maštati da bi znao kako izgleda tačno ogrlica. Što ni malo nije loše, zagolica maštu :)

Maje Zmaje kaže...
Autor je uklonio komentar.
Maje Zmaje kaže...

Divne su, sve do jedne! Sviđam izgled bloga! ;)

Suz Ica kaže...

Mnogo volim tvoj rad i tvoje ogrlice :)

tina.b. kaže...

Hvala cure :)

Biljana - ovo su fotke za blog, malo sam se zaigrala pa su mi bile fora. Na fejs sam ipak stavila fotke di se nakit bolje vidi ;)