24 studenoga 2014

Od palete do ležaja za kućnog ljubimca

Palete su zaista dobar i jeftin materijal za izradu bilo čega od drva. Dragi i ja smo ih u par navrata koristili (pogledajte TU, a ako želite više o tome kako su nastale te stvarčice pišite mi i napravit ću tutorijal i na tu temu) i zaključili smo da su one starije rađene od kvalitetnijeg drva i da trebaju manje obrade prije izrade bilo čega što izrađujete. Ipak, za ovaj projekt koji ću vam danas pokazati koristili smo jednu sasvim normalnu paletu u poprilično lošem stanju :)


Bilo nam je bitno da ima dvije širine drvenih pregrada jer radimo krevetić za našu Mišicu. Dimenzije su 75 x 50 cm, a bočna i stražnja strana su šire od one prednje strane koja je uža.

Za rastaviti paletu najbolje je koristiti mušku pomoć snagu :) Morate prvo izvaditi čavle iz svakog drva....


Izrezati ga na dimenzije koje vam odgovaraju i obraditi (ostrugati) drvo.


Zatim spojiti sve četiri strane običnim čavlima.


Za dno smo izrezali komad tanke šperploče (ovo je komad koji je bio na stražnjoj strani nekog starog ormara - ništa ne bacamo) i zabili ga u drvo čavlićima.... i sve to pod budnim okom našeg crnog dlakavog stvorenja!


Sa starih škafeta smo dignuli ručke i stavili ih na bočne strane budućeg krevetića da ga je lakše premještati s jedne strane na drugu.


Okvir je napravio on.....

..... a za ukrašavanje sam bila zadužena ja. Spužvu koja ide u ležaj sam obukla u svoj stari džemper (znala sam da će kad-tad nećemu poslužiti pa ipak nije završio na smeću u zadnjoj čistki ormara)


Od rukava stare košulje sam napravila navlaku za mali kušin.


Od iste košulje sam napravila i mašnu te nadodala na drvenoj pločici ime naše crne priceze :)




Čisto, za vas koji nemate (zimogrozne) pse u kući - ovako pas izgleda kad mu je prohladno....


..... a ovako kad se upali špaher kraj kojeg spava :)


Što kažete, smo dobro iskoristili staru paletu? Mišica je zadovoljna, a nadam se da ste i vi :D

Broj komentara: 7:

Suz Ica kaže...

Ideja je super, a ona se bas obradovala novom lezaju ;)

Maje Zmaje kaže...

Odlično ste iskoristili staru paletu! :)

Misty kaže...

Aww zakon, a Lulica je preslatka :)

Renata kaže...

Vidi se da je vlasnica krevetića najsretnija,a to je i najbitnije:))
Odlično obavljen posao!

Drangulije kaže...

Super ideja :)

What's for dessert? kaže...

Odlična ideja, a vidi se da vlasnica uživa u svom novom krevetu

Katica Jurko kaže...

jako lijepo! Stvarno super ideja! Korisno a jeftino.