27 studenoga 2014

TesTIĆ #2: Božićni vijenac

Nedavno su nam u udruzi opet počele radinice na kojima radimo božićne dekoracije. Jedna od frendica donjela je sliku vjenčića koji mi je zapeo za oko. Kad sam došla doma potražila sam tutić na internetu i pronašla ga na blogu Beautiful nest


Izgleda totalno efektno i lagano za napraviti, pa hajmo vidit jel' stvarno tako.

U originalnom tutorijalu kao materijal za izradu vijenca je korišteno obično platno. Pokušala sam napraviti vjenčić s njime - iako jest efektan moram priznat da sam se dosta namučila oko bušenja rupa, a i količina tkanine koja ide u jedan manji vjenčić nije zanemariva (točnu količinu potražite u originalnom tutorijalu). Radi toga sam odlučila isprobati verziju sa pletivom kao materijalom za izradu - što ima bolje od reciklaže?!

Znači, za osnovni vijenac trebat će vam jedan stari džemper (zapravo pola će biti dovoljno), komad fleksibilne, ali čvrste žice, kliješta i vrpca za ukras.


Izrežete komad žice, zaglavite jedan kraj i krenete nizati trakice koje ste prethodno izrezali na jedno 3-4 cm širine. Trakice možete malo istegnuti tako da joj se zafknu krajevi, efektniji će biti krajnji ishod tako.


Nižite trakice i ne štedite materijal. Što više nanižete, puniji i ljepši će biti vjenčić.


Kad ste nanizali dovoljno trakica, provucite raspušteni komad žice kroz onaj zaglavljeni i zamotajte tako da napravite kukicu za vješanje.


Meni se činilo zgodnim neke poduplane dijelove razrezati i još malo zategnuti da se zafrknu i da cili dojam bude onako pomalo divlji.


Od trakice zavežite mašnicu i zaljepite je vrućim ljepilom na vijenac pri dnu kukice i to je to, gotovi ste!


Moram reč da je izrada ako imate rupičast materijal stvarno lagana i da se vjenčić da napravit za jedno 20ak min bez problema. Ako koristite tvrđi materijal onda je priča ipak malo kompliciranija jer je takav materijal teže probadati žicom. Što se materijala tiče - ukoliko koristite stari džemper poput mene tada vam je sav trošak u malom komadu žice koji možete kupiti u željezariji za par kuna (ako i toliko) i u pola metra trake od koje ćete napraviti mašnu, dakle, govorimo o max 10 kn troška.

Krajnja ocjena: 4,5/5  // pola boda za materijal koji je korišten u originalu :)

A sad, ja ne bi bila ja da nisam vjenčić 'začinila' s malo svog štiha :)

Jesen/zima je vrime kad priroda minja boje, kad se cvitovi suše i ostaju suhe i tvrde bobice. Jedne takve neobične boje i na dodir baršunaste sam ubrala u šetnji s Lu. Zaljepila sam ih među slojeve džempera vrućim ljepilom.


Dodala sam i malo veću, efektniju mašnu u tipično božićnoj boji :)



Iako boje jesu manje-više klasične božićne, na ovom vjenčiću nema kuglica ni drugih božićnih ukrasa tako da se može dražati na vratima i kad prođe vrime Božića. Što vi mislite? Sviđa vam se?



Broj komentara: 6:

Maje Zmaje kaže...

Nama se sviđa! :)

CreativaCale kaže...

Mnogo mi se svidja a najvise ideja DA NESTO MOGU NAORAVITI BRZO A DA JE EFEKTNO.BRAVO

Teta Logopedica kaže...

Volim volim volim :)

Drangulije kaže...

Super je. Vrlo efektan i zanimljiv. Može se kititi svakako :) pa je od ovog tipa venca, moguće napraviti varijacije na temu :) već vidim.

Ja razmišljam o kokicama i šišarkama, (ne baš zajedno, ali možda može i tako) kao ideji... no, videćemo. Ovih dana me mrzi išta. Ni moje voljene sveće već predugo nisam radila, a nemam ni volje :/

Suz Ica kaže...

Prelep je :D

Monika Krajevic kaže...

Moj divan