04 prosinca 2014

6. čajna razmjena

Nakon ljetne pauze opet se vraćam svojoj grupici na Facebooku Dobri čajevi - razmjene i druženje i opet sudjelujem u čajnim razmjenama. Ovaj put sam za svoj par (opet sam dobila curu :) složila jedan slatki točkasti čajni paketić.


A u paketiću malo čajeva u vrećicama, malo u rinfuzi.... i jedna mašnica!


Ove u rinfuzi sam dosta jednostavno spakirala.... Konačno sam dočkala priliku da isprobam nove pečate pa sam njima ukrasila papirne naljepnice. Čajeve sam stavila u filter vrećice, a filter većice sam omotala papirom za crtanje kojeg sam kupila u Ikei.


Jednoj curi sam slala, a od druge cure sam primila čajni paketić! Iz Vršaca je stigla predivna Draganina pošiljka s čajevima koje najviše volim (kao da je znala)!


2 komentara:

Kristina Bilić kaže...

Slatk izgleda, kao i uvijek. ;)

Suz Ica kaže...

Uf sto je lepa ova vrecica na tufnice :)