12 prosinca 2014

Božićno darivanje # 3

Sretna dobitnica je i ovaj put imala prijavu na Facebooku, nije ni čudo, kad je na blog stigla samo jedna prijava :D No dobro, evo treće šanse za dobitak....


Oni koji nisu na facebooku mogu ostaviti svoje podatke u komentaru ovog posta i na taj način sudjelovati u nagradnoj igri. Oni koji koriste fejs mogu također komentirati i ovaj post te na taj način dvostruko sudjelovati u nagradnoj igri! 
Prijave su aktualne do idućeg četvrtka u ponoć :) Sretno svima!

4 komentara:

Marija kaže...

Evo bit ću i ja jedan komentator!
Super mi je ovo, već vidim to na jednoj od svojih nećakinja! :)

andrijana vidovic kaže...

ja sam 30-godišnjakinja i želim nositi ovu trakicu.:-)

Jedna Jasna kaže...

Baš je slatka, savršen poklon za moju malu sestričnu. :)

jednababaroga kaže...

I ja bi trakicu za moju malu necakinju :)