11 prosinca 2014

Broš po broš

Dobro jutro dragi moji.... kako vi provodite ove hladne zimske dane? Ja sam stisnuta u poprilično gusti raspored što je iznenađujuće za jednu nezaposlenu ženu koja živi u selu u Dalmaciji di se inače zimi ništa ne događa i di svi radi toga žugaju. Uglavnom, moj raspored čini red nakiTIĆa, red radionica s udrugom vezanih za pripremu Adventa u Trpnju. Pahulje, borići, kuglice, šiške, zvizde, lampice.... ove godine sam u totalnom Božićnom modeu!

O radionicama ću vam pisati uskoro, zapravo sam vam mislila pokazati što na njima radimo i možda dati ideju što i vi sami možete napraviti kod kuće, a danas vam ipak pokazujem ovaj 'red nakiTIĆa' i nove broševe koji su nedavno nastali u mojoj maloj stvaraonici :)



Ovo su samo neki od broševa, ostale možete naći na NakiTIĆevoj Facebook stranici (ne morate imati profil da biste pogledali slike). Za više informacija možete mi se obratiti preko kontakt obrasca na blogu (desna traka izbornika) ili putem maila nakit.tic@gmail.com

2 komentara:

Misty kaže...

Ne znam koji je slađi! :)

Drangulije kaže...

Samo napred u nove pobede! Lepo je to kada si tako stalno u nekoj gužvi!
Samo ti stvaraj i pokazuj nama šta to novo imaš :)