03 prosinca 2014

Prije/poslije - fascikla za čuvanje salveta

Kad sam bila mala imala sam faze skupljanja (valjda se moj 'hrčak sindrom' već tad počeo razvijati): poštanskih marki, limenki, frnja, viceva, sličica (...) i salveta, naravno! Nije me ni jedna od tih faza dugo držala pa ni ova zadnja, ali sad kad sam narasla, čini se da me opet hvata salvetoskupljanje. Nisam to ni primjetila do neki dan kad sam kupila dva nova paketa i skužila da kutija u kojoj sam ih do tada držala jednostavno više nije dovoljno velika. Što je najkomičnije jako rijetko ih koristim, ali nekako ne mogu odolit a da ih ne kupim ako naiđem na neke s uzorkom koji mi se sviđa :)

Uglavnom, kako više ne mogu stati u tu kutiju, razmišljala sam, razmišljala i smislila kako ću ih odsada čuvati.... u fascikli! Samo ju je prvo tribalo malo sredit...


Nisam napravila puno toga, obojala sam je u crno i onda bijelom bojicom na njoj nacrtala neke nasumične motive koji su mi pali na pamet taj tren. Sve sam lakirala mat lakom.
Razmišljala sam da ne lakiram crtež pa ga s vrimenom prominim kad mi dosadi, ali sam se predomislila pošto se boja brljavila čim bi je malo dodirnula.


Salvete sam rasporedila u košuljice i sortirala ih po motivima


Jedva su sve stale! Iduće koje kupim ću morati stavljati u novu fasciklu hehehe :D


Da li i vi skupljate salvete i u koje ih svrhe koristite? A kako ih čuvate, u kutijama ili na neki drugi način?

Broj komentara: 5:

shpeksyy kaže...

Super je! Svidja mi se efekt ploce i krede.

amela kaže...

Ti si dušo fenomenalna, ideje su ti super za svaki tvoj blog imam komentar ali sam lijena na pisanju. U svakom slučaju sve pohvale za tvoju kreativnost, nastavlja m te redovno citati sretno.

Drangulije kaže...

Ja sam svoje salvete dobila od sestre od tetke, kada je ona porasla :) i kada joj to više nije bilo zanimljivo.
U tu kutiju sa salvetama, ja sam dodala tu i tamo po neku (to je bilo u vreme krize :P pa su se kupovale samo bele), i onda pre koju godinu, mama je to nekome dala, nekoj devojčici. Ne znam celu priču, jer sam to saznala dosta posle tog dešavanja, i ona usput.
Moraću sada da ispitam, kojim putem su one nastavile... A bilo je baš lepih!

Jasmina Butković kaže...

uf, ja ih toliko imam (mama mi je poklonila 3 kutije njenih koje je skupljala u mladosti :)a još sam i ja kupovala) da me ne bi spasilo ni 10 takvih fascikli. ali je ideja sjajna. uredno i pedantno!

tina.b. kaže...

Amela i Shpexyy - hvala cure :*

Biljana - moje iz mladih dana su završile ko zna di isto tako, a ova nedavna manija je krenila kad sam od tete od dragog dobila kolekciju njezinih... nije ih bilo puno, ali salvete stare jedno 30-40 godina, totalna fora :)

Jasmina - joooj, tri kutije?! zavidim ti :)