01 prosinca 2014

Vjenčići

Ovaj vikend je cijeli u znaku vjenčića, gotovo ih je 7, a nekih 8-9 komada je još u pripremi. Totalno sam se navukla i sada samo nižem, slažem, ljepim, ukrašavam itd. Nikad me božićna manija nije uhvatila ovako rano....  Zapravo, kad malo bolje razmislim, nikad me nije ni hvatala. Al' neka, prepustila sam se šljokicama i kiču i svoj toj blagdanskoj euforiji i virujem da će toga biti još do Božića. Već vidim da ću i kuću ove godine okititi ranije, neću čekati Badnjak.... 'ko šljivi običaje :)








Na fotkama sam pokušala malo stilizirati vjenčiće i pokazati da se ne moraju držati samo na vratima (pošto velika većina nas ima plastična vrata na koje se ne može staviti kukica), naprotiv, čini mi se da na policama mogu doći još više do izražaja i dati tu neku svečanu notu uobičajenim predmetima kojima će biti okruženi.

Što vi mislite, da li je vjenčićima misto samo na vratima? I sviđaju li vam se ovi koje sam napravila?

I da vas podsjetim, još se možete prijaviti za nagradnu igru u kojoj možete dobiti jedan od vjenčića koje sam izradila bilo da lajkate sliku na Fejsu ili ostavite komentar na blogu :)

1 komentar:

Suz Ica kaže...

Jaoj pa sad si me zaista "naterala" da napravim jedan, pogotovo sa predlogom da ne stoji na vratima jer nemam mogucnost zakucavanja eksercica, ali sada znam gde cu ga staviti :))) prelepi su mi ovi tvoji ;)