20 siječnja 2015

Gastro kuTIĆ: fensi šmensi doručak

Evo me nazad.... kiša, magluština, nedostatak sunca, sve to i još ponešto sa strane me odvuklo u moju sivu zonu iz koje se prisilno pokušavam izvući. Svake godine je to taj period u godini kad nekako ništa ne štima, a kad ništa ne štima 'comfort food' vrlo dobro dođe. Danas vam predstavljam jedan takav recepTIĆ koji zaista jest utješan i sladak i sve ono što vam treba kad su dani poput mojih, a opet, može proći i kao zdrav obrok!

I tako dok sam ja neki dan bila u svojem žug-žug raspoloženju došlo mi je da slistim nešto slatko. Potrefilo se eto da sam dan ranije u Lidlu kupila karamel namaz (iz njihove Delux linije proizvoda, btw, genijalan je) pa sam ga tila pošto-poto probat. Da ga stavljam na kruh mi je bilo bez veze pa sam se odlučila malo potrudit i napravit si kašicu :)


PAHULJICE S KARAMELOM I JABUKAMA

3 žlice zobenih pahuljica
2 žlice rižinih pahuljica
3-4 dcl mlijeka
1 žličica (punije) karamel namaza
1 (kisela) jabuka
1 žlica smeđeg šećera
1/2 žlice masla
1/2 žličice cimeta
* žlica amareta

U posudu stavite pahuljice i prelijete ih mlijekom (mjera u receptu je odokativna), ako volite gušću kašu tada samo da ih prekrije, a ako volite rjeđe tada dodajte još malo extra mlijeka (ako niste sigurni za količinu nadodati ga možete i u kasnijoj fazi kuhanja). Uz povremeno miješanje pustite da provrije, kuhajte još minutu i zatim izgasite vatru. U vruće dodajte karamel umak i dobro promješajte.
Jabuku ogulite i narežite na što tanje fete. Na teflonskoj tavi otopite maslac s malo šećera pa zatim u to stavite jabuke. Na srednje jakoj vatri pustite ih da se malo krčkaju, pa pospite s još malo šećera, cimetom i amaretom. Pustite da se jabuke još malo karameliziraju. Početna količina jabuka bi otprilike trebala 'pasti' na pola.
Kad su jabuke gotove dio pomješajte sa kašom, a dio stavite na vrh i malo pospite cimetom.

* amareto možete zamijeniti aromom vanilije, rumom, sokom od naranče ili ga uopće ne morate stavljati ako vam njegova aroma ne paše


Moj dragi nije ljubitelj zobenih pahuljica, ali ovu varijantu je smazo što si reko 'karamel'! Radili smo je već nekoliko puta, a u međuvremenu smo pojeli ovaj karamel namaz pa smo se prebacili na varijantu s bijelom čokoladom i bananama :)

Javite dojmove ako isprobate recepTIĆ! E, i u slast!

2 komentara:

Maje Zmaje kaže...

Savršeno! Danas baš pravim novu turu domaće karamele pa ću probati dodati u zobenu kašu! Hvala na receptu i odličnoj ideji! :)

tina.b. kaže...

u par navrata sam mislila baš radit domaću, ali kod nas to slatko vrhnje dođe kao skupo zlato i kad sve zbrojim ova lidlova varijanta financijski dođe tu negdi. Znam da je domaće, domaće, ali eto, ponekad je jednostavnije ići linijom manjeg otpora ;)