10 siječnja 2015

Insta week #8

Malo sam bljah-blja-uh ovih dana..... može bit da su me blagdani ulinili ili mi se jednostavno i bez blagdanske ljenjivosti ništa neda ili mi kronično fali svijetla ili.....
Bez inspiracije sam, mislim da mi triba malo vrimena da skupim kreativne energije (čitaj volje) za blog. S obzirom da bi mi on trebao biti veselje ne želim postati dok god osijećam da je to na 'silu'.

U međuvremenu bi mi bilo drago kad biste mi vi pisali na nakit.tic@gmail.com ili u komentarima o čemu biste voljeli čitati na blogu, koje tesTIĆe bi voljeli isprobati, što vas inspirira, čime se vi bavite ili eto tako, da mi se malo javite... možda me vaše riječi upute kako i kamo dalje :)

Do nekog idućeg posta vas ostavljam sa insta fotkama proteklog tjedna koji je zaista proletio brzo....


I dalje me možete pratiti na Instagramu pod nakitictina :*

1 komentar:

Drangulije kaže...

Ima tu vrlo zanimljivih trenutaka i sjajnih fotki :)