25 siječnja 2015

Insta week #9

Od zadnjeg insta week posta prošla su zapravo dva tjedna tako da će danas (opet) biti picture overload...
Uglavnom, između kapalja kiše nešto sam prčkala, mućkala i kuhala, malo šetala, malo crtkala, malo čitala, malo šila, čak i malo kreativno stvarala.... Po fotkama bi rekao da mi je život ispunjen i da su razlozi za žug-žug iz proteklih postova totalno neopravdani.... Vjerojatno i jesu :)


Zaboravila sam još jednu stvar - zahvaliti svima koji me i dalje čitate i pratite i hrabrite kroz ovo glupo razdoblje kreativnog mirovanja! Pusa svima :*

P.S.Pratiti me možete i na Instagramu pod Nakitictina

Broj komentara: 5:

Suz Ica kaže...

Detalji iznad kreveta su mu bas divni :))) Drzi se Tina ;)

Drangulije kaže...

Sjajne fotkice.
Posebno izdavaj onu gde je krevet :) Divno je ispala + divni detalji.

tina.b. kaže...

Hvala cure :* Već ide na bolje hehehe :)

Kristina kaže...

Inspirirala si me sa instaweekom i krenuti ću i ja s njim na blogu. Hvala ti. ;)

Vidim da si prije stavljala embed,a u zadnje vrijeme samo slike? Tehnički neki razlog ili ti je samo ovako jednostavnije?

tina.b. kaže...

@Kristina - malo me nervira taj embed jer mi ga blogspot stavlja u lijevo, ne u sredinu pa onda idem na 'inspect element' pa tamo kopiram direktan link same fotke