02 siječnja 2015

Ode i 2014.

Dočekana je i ta još jedna nova godina... 2015. Nadam se da će biti bolja nego lani. Eto, tražim tek toliko, ništa više od toga (vjerujte, nije to neki zadatak).
A vaš zadatak za zadnju nagradnu igru bio je poslati mi fotku najdražeg trenutka u prosincu. Iako vas nije bilo puno, zahvaljujem svima koji ste sudjelovali u nagradnoj igri i koji ste slali svoje naj trenutke na mail, instagram i facebook.
Moj dio zadatka je izabrati meni najdražu fotku među svim pristiglima....


A ovaj put to je Ružicina fotka ispod koje je napisala:''pao je prvi snijeg u Zagrebu i njen osmjeh...trenutak za pospremit u srce''. 


Čestitam Ružici i nadam se da će Arancin ogrlica biti nošena s osmijehom kao što je ovaj na slici :)

2 komentara:

Teta Logopedica kaže...

Bila je baš fora igrica, čestitke dobitnici :) a utješne nagradeeeeee??...šmrc, šmrc....

Ružica Lucević kaže...

Hvala Tina :-)

nisam očekivala pobjedu, ali su mi suze skliznule niz lice kad sam pročitala cijeli post na blogu...jednostavno same od sebe...

već duže vrijeme pratim sve što radiš i uistinu mislim da je predivno to što radiš...

ponekad i sama pokušam nešto napraviti, ali vrlo brzo shvatim da imam dvije lijeve...dobro to je druga priča...

pozdravljam te i želim puno sretnih i kreativnih dana u novoj godini...

pozdrav od Ružice i Barbare (model s fotografije :-))