29 siječnja 2015

To create is to destroy

Tamo negdi iza Božića kad je ovo sivilo počelo odlučila sam samu sebe nagraditi (za dobro ponašanje?!) i kupiti si Wreck this Journal. Slinim za njim od kad ga je Misty predstavljala na svom blogu.... Nakon silnog mjerkanja i bidanja na kraju sam ga kupila preko eBaya. Stigao je prije par dana pa sam ga odlučila pofotkati prije nego uništavanje počme, jer, šta mi vride fotke 'poslije', ako nemam one 'prije' ;)


Uglavnom, ovo je knjiga koja zapravo to nije. Poanta joj jest da je listate i da se zabavite, da, ima i ponešto teksta, ali zapravo je to više kao nekakav moderan spomenar. Dobijate zadatke i na vama je da ih interpretirate i odradite na neki svoj način, ako želite. Može poslužiti kao ispušni ventil jer, kao što mu i ime govori, ima tu dosta destruktivnih stranica....


.... ali i da ubije koju minutu vremena bez inspiracije, da vas ponešto nauči, ali zapravo joj je najbitnija svrha da se zabavite dok ispunjavate stranice....


Neću vam otkrivati više stranica (ako vas ipak zanima googlajte naslov knjige i brzo ćete shvatiti o ćemu se radi).

Zapravo, ni ja nisam htjela puno gledati jer sam računala obavljati zadatke spontano, onako na otvaranje pa koji zadatak ispadne, ali, nije baš zgodno jer, recimo, jučer sam bila u radnoj sobi, odrađivala narudžbe i tila napraviti pauzu. Idem otvoriti nasumično stranicu, a kad tamo stoji (u mom slobodnom prijevodu): 'nek vam ova stranica poluži kao podmetač za pjat dok jedete ručak'. Probam opet: 'iscrtkajte ovu stranicu dok pričate na telefon'.... a meni se baš s nikim ne razgovara (i ne crtka)?! Stoga, koliko god poanta bila da budete spontani, kreativni i luckasti, toliko s druge strane neke stranice jednostavno morate i planirati. Nisam još u potpunosti odlučila na koji način ću ga popunjati, možda da nasumično otvaram stranice za sutrašnji dan, tako da se stignem pripremiti.... Eto, uspila sam i u onome što bi trebalo biti zabavno i spontano napraviti problem red.....

Ali, ako drugi mogu, mogu i ja... dati svom 'control freaku' da predahne :)

Izvor: Librarius
Izvor: Life unfolds

Što mislite ideji ovog suvremenog spomenara? Bi li vam ovako nešto bilo zabavno ili vam izgleda kao nešto primjerenije dječjem uzrastu?

3 komentara:

Misty kaže...

Jedva čekam da vidim kako ćeš ga uništavati :D

Marija kaže...

Odlična stvar, čudi me da nisam naletjela na to po internetima, a vidjela sam razne art journale. Možda si jedan i nabavim kad proučim cijene i mogućnosti.

Ne čini mi se da je primjerenije djeci, ali mi je sinulo da bi mogla napraviti neku diy verziju za poklon kumčetu. Čak će biti izazovnije smišljati što zadati po stranicama. Kako ti se čini takva ideja? :)

tina.b. kaže...

@Misty.... krećem lagano, još nisam uhvatila naviku da ga nosam svugdi sa sobom, ali popunjavam ga lagano :)

@Marija - ideja je odlična! Super za poklon kreativnom i razigranom klincu! Super si se toga dosjetila :)