26 siječnja 2015

TuTIĆ: buket bez (pravog) cvijeća

Ideja mi je pala na pamet usput, dok sam šetala s mišicom oko mora i razmišljala što da poklonim prijateljici za rođendan. Onako polusvjesno sam počela brati grančice koje su mi se činile zgodne i eto, za, 20ak min., sam imala buket u ruci.... ali zeleni, bez cvića. Došla sam doma i odlučila sam sama napraviti cvitove, kad ih već nemam di ubrati ili kupiti, i pokloniti joj bukeTIĆ. Moram priznat da sam bila zadovoljna sama sobom i rezultatom pa sam sutra dan i sebi napravila jedan bukeTIĆ, a usput sam napravila i tuTIĆ za vas koji se odlučite okušati u izradi nečeg sličnog :)


Znači, neke od stvari koje će vam trebati su: lagana tkanina izrezana na trakice 15ak cm dužine i cca 3-4 cm širine (podstava neke stare suknje ili kaputa može poslužiti), komadić debljeg materijala tipa flisa (zgodna alternativa su kupovne krpe za čišćenje), perlice, cvjećarska meka žica (moja je obična siva, ali bolja bi bila zelena)*, vruće ljepilo, iglica i konac.
*ako vam je problem nabaviti žicu zamjenite je štapićima za grill


Trakice izrežite, odnosno isparajte, ako materijal to dopušta, na navedene dimenzije. Na taj način ćete dobiti izvučene niti koje će kad budete šivali 'latice' dati flufasti dojam cijelog cvijeta.
Trakicu presavijte po širini i ujednačenim razmakom prošijte po presavinutoj strani (vidi sliku ispod). Ako želite dobiti više urednije cvijetove/kružiće tada prošijte na suprotnoj strani.


Kada ste došli do kraja trakice dobro zategnite konac, spojite dva kraja i zaglavite sa stražnje strane. Rupicu u sredini sakrijte perlicom koju možete ušiti ili zalipiti.


Od debljeg materijala izrežite male kvadratiće kroz koje ćete provući komad žice. Žicu prije toga na jednom kraju savite (kao na slici).


Kapnite malo vrućeg ljepila na žicu i zaljepite na stražnju stranu cvijeta i gotovi ste!


Sada trebate ubrati zelenilo i oformiti ga u buket tako da ga lagano stisnite špagom ili žicom, ne previše tako da možete naknadno lakše 'zabijati' u njega cvitove.


Uz malo truda i skoro 0 kuna dobit ćete efektan bukeTIĆ. Kad se zelenilo osuši samo ga zamijenite drugim....


Ako pak nemate volje brati zelenilo onda možete napraviti buket i od samih cviTIĆa! I tako je zanimljiv, i što je najvažnije, ako zaboravite mijenjati vodu neće uvenuti :)


Sviđa vam se ideja? Ako se okušate u izradi javite da li vam je tuTIĆ pomogao i pohvalite se sa radovima (one objavljene na Facebooku ili Instagramu tagajte s oznakom #nakitic).

P.S. ideja više - kapnite par kapi eteričnog ulja na cvitiće pa će i mirisati :)

Broj komentara: 6:

Suz Ica kaže...

Svidja mi se ideja, a poslebno mi se dopada poslednja fotografija :)

Maje Zmaje kaže...

Jako slatko! Super ideja za dar! Uvijek ti zavidim što tako možeš izaći u šetnju i nabrati zelenila!

tina.b. kaže...

Hvala Suz Ica :)

Maje, znam da je kod vas raslinje drugačije od onog dalmatinskog, al' vjerujem da se isto može naći kakva zanimljiva zelena grančica :) Ovo moje je neko žbunje kraj kojeg sam inače prolazila, a da ga uopće nisam primjećivala.

Misty kaže...

Joj baš mi je kjut, a ovo bez zelenila je genijalno, cvijeće za sva godišnja doba! :)

Drangulije kaže...

:) odlična ideja!

tina.b. kaže...

Hvala curke :*