23 siječnja 2015

žug žug broševi

Negdi izmežu žug i šnjuh nastali su ovi broševi :)


Info i narudžbe možete slati putem kontakt obrazcac u desnom izborniku 
ili putem maila nakit.tic@gmail.com


Mrzim te kreativne blokade koje mi se događaju, u zadnje vrime češće nego inače. Ne znam vam objasnit, jednostavno u nekom trenutku ništa nema smisla, ništa mi se ne sviđa, ništa mi se ne da, ništa nije zabavno ni interesantno.... Događa mi se da odem u radnu sobu, sjednem za stol i pokušavam se prisiliti raditi nešto, ali ne ide.... Izgubim dane tako u nekom polusnu (možda je to baš zato što imam slobodnog vrimena za potrati?). Tražim razloge zbog kojih je to tako i došla sam do zaključka da se svake godine to stanje intenzivira u ovo doba godine. Stvarno mislim da kronični nedostatak sunca ima velike veze s time.... A joj..... Ma bit će bolje.... Mislim da prolazi.... A i ova kiša možda konačno prestane padat..... i proviri sunce pa i ja živnem od energije :)

A vi....? Da li sam jedina koju mući kreativna blokada, nedostatak sunca, bezvolja? Ili možda kod vas cvjetaju (kreativne) ruže?

Broj komentara: 6:

Sonaj kaže...

Joooj draga kod mene je već jaaaaako dugo bezvoljnost,bezidejnost,neka depresija i jad :( kod tebe ima predivnih ,predivnih broševa...To je dobar znak da si izašla iz kreativne blokade...Bravisimo i sretno...:) Nadam se i ja skorašnjem prosvijetljenju barem kreativnom :

Drangulije kaže...

Možda je do sunca, možda je do kiše, možda je do vetra :)
Kako god okreneš, uvek ima nešto što dovodi do perioda mirovanja.
Kod mene je svašta i ništa.
No, popravi se to, s vremena na vreme.
Kod tebe verujem da je do sunca, zaista, jer sam već i ranije čitala slično ovde. Biće da ti zaista fali njegova energija!

Misty kaže...

Ovo kao da sam ja pisala, lupam se nogom u guzicu da nešto craftam a lijena, za ne opisat -.- A tu kod nas kiša, sivilo, sad i snijeg.. Užas. I onda - danas ću, sutra ću i ode evo prvi mjesec :I

Suz Ica kaže...

Nisi sama, ja sam u blokadi vec dosta dugo, ne znam zasto, ali nikako da se "odblokiram" vec jednom...

Asja kaže...

potpuno te razumijem, ni meni se ništa ne da, sve radim automatski. mislim da je to jednostavno takvo doba godine, brzo će proći! broševi su super!

tina.b. kaže...

Nadam se da nisam grozna zato što mi je malo lakše kad čujem da nisam jedina koju hvata ovo traljavo stanje :)
Hvala na podršci :*