26 ožujka 2015

At Mojito

Kada imš momka koji zna (između ostalog) obrađivat drvo, varit, koji je opsjednut alatima i ima ogroman prostor u kojem može držat sve te alate i radit što ga je volja s njima, a ti si uz to malo maštovita, e onda je to dobar spoj da se jedna obična paleta pretvori u maštoviti stol.


Lani smo pred lito radili stolove za Mojito od jaaako starih paleta, ali ako ste ikad radili s paletama možda ste primjetili da su baš te stare napravljene od puno kvlitetnijeg drva. Još ako je paleta bila umjereno izložena utjecaju sunca i kiše onda biste mogli imati jedno jako lipo nijansirano drvo, onako crno - sivu kombinaciju.


Prvo trebate rastaviti paletu, a to je najbolje napraviti uz pomoć poluge i čekića (i snage). Izvadite stare čavle i odvjite one komade drva koji vam se čine boljima i kojima neće trebati previše dodatne obrade. Zatim na jednoj strani svake daske skicirajte krovove i izrežite ih ubodnom pilom. Kako daske znaju biti malo neravne prvo ih poslžite jednu pored druge da vidite kako će najbolje 'leći' jedna pored druge i onda ih na dnu poravnajte.
Svaku obradite prvo glaspapirom veće granulacije, pa onda finije.


Nama je A. izvario noge za stol, ali vi možete koristiti noge od već nekog postojećeg stola kojeg treba malo srediti :) Posložite na postolje i probušite rupe na postolju i na svakoj dasci tako da znate di će koja ići kad ga kasnije budete ponovno spajali.


Sad najzabavniji dio - bojanje. Prvo konture svake daske obojite jednom bojom da ih istaknete. Ja sam odabrala crnu. Najjednostavnije je to obaviti malom spužvicom na valjku.


Zatim akrilnim bojama skicirajte prozore, vrata i krovove, a onda im konture istaknite permanentnim flomasterima.


Zadnja faza je lakiranje. Mi smo koristili dvokomponentni mat lak, a kako A. ima poprilično alata tako ima i kompresor s kojim je lakiranje bio mačji kašalj. Za pretpostaviti je da ga većina vas nema pa bi onda preporučila spužvicu ili lak u spreju (no taj lak je obično lošije kvalitete od ovog dvokomponentnog).Lakiranje, posebno ako je mat lak u pitanju, morate ponoviti bar 3-4 ruke, a ovi naši ih imaju 6 (koriste se u kafiću i brišu se puno više nego kućni stolić tako da smo to uzeli u obzir).


Palete su super izvor drva kao materijala za izradu svega i svačega. Sad smišljamo što ćemo iduće napraviti s njima.... Razmišljamo o arlama za cviće....
Imate li vi iskustva s korištenjem paleta, za što ste ih koristili? Pišite dojmove, pitanja, iskustva u komentarima ili na nakit.tic@gmail.com

P.S. o Mojitu više TU i TU

Broj komentara: 5:

Maje Zmaje kaže...

Prekrasni su stolovi, jako mi se sviđaju! Bravo za Vas! :)

Drangulije kaže...

Super je kada se spoje znanje i umeće :D pa se zašećeri idejama.
Svaka vam čast na ovim stolovima...

Elsa demark mazalović kaže...

Super se slažu kreativnost + vrijede ruke koje mogu svašta...kad bi ja bila te sreće....spašava me jedino moji stolar koji je spreman prihvatit svaki moji izazov....zagrli dragog i uvijek ga pohvali.odličan ti je blog

Ilovemydiet kaže...

Ludilo! Prekrasni su.

Misty kaže...

Ja uvijek doživim fangirl squee sreće kad vidim divne stvarčice koje vas dvoje stvarate! Na bucket listi mi je doći u taj tvoj Mojito :)