02 ožujka 2015

Bella Italia

Protekli vikend sam kao volonter naše udruge Trpanj odma'* imala priliku posjetiti međunarodni sajam rukotvorina Abilmente** koji se održavao u Vicenzi.

* Riječ je o studijskom putovanju koje je organizirao LAG5 pa je posjet sajmu bio samo dio planiranog rasporeda.
**Pripremite se na previše fotografija za jedan post :)

U Vicenzi sam bila u petak i subotu, ali na sajam sam išla samo u subotu, vjerojatno najgori mogući dan za posjetiti sajam ovog tipa, radi gužve, naravno. Veliki prostor bio je puuun i izlagača i ljudi od kojih se teško moglo detaljno razgledati ili raspitivati kod izlagača tako da sam zapravo sve vidjela vrlo površno. Uglavnom su izlagali dućani s repromaterijalom, ali bilo je i kreativaca koji su prodavali svoje rukotvorine i/ili imali radionice. Većina je tih radionica, na žalost, bila na talijanskom tako da nisam bila ni na jednoj (za dobar dio ih se trebalo prijaviti unaprijed, a i nisu bile jeftine).
Cijene repromaterijala i nisu bile sajamske, dapače, čini mi se kao da su neke stvari i skuplje nego kod nas (recimo metraža ili alati za dekoraciju kolača, pa čak i neki alati za scrapbooking tipa manjih grickalica, one veće su bile povoljne, žao mi je da nisam kupila još jednu), a o usporedbi s eBayem ne trebam ni pričati. Ipak, nisam otišla praznih ruku.... epoxy smola, veliki gricko, pečati s abecedom i dva spreja su sve što sam kupila. Bolje da nisam imala više vrimena jer teško da bi odolila tolikim sitnicama koje su vrebale na svakom koraku.

U svakom slučaju sajam je impresivan i ako ste kreativac svakako predlažem da ga jednom posjetite, ali prije toga, naoružajte se strpljenjem i eurima (i imajte vodu uz sebe ;)!

No dosta priče, evo fotki, uživajte :)


Perlice, kukičana žica, lampe od papira, quiltovi preko cijelih zidova, šljokice, haljine od papira, plastike, vrećica i vate, divovske košare pune kukičanog povrća, sovice svih oblika i boja na svakom koraku, drvene razglednice, košare, torbe, diy časopisi, konci, botuni, ukrasni predmeti, predivni materijali još predivnijih uzoraka, trakice, punpuni, papiri, rezači, sprejevi, boje, pečati, kalupi..... apsolutni raj za svakog kreativca! A vidjeti muškarca koji plete među svim tim kreativnim mnoštvom zapravo uopće nije bilo ni čudno ni neobično :)


Uglavnom, vikend je proletio! Žao mi je da nisam uspjela vidjeti više od Vicenze, ali tako to bude kad ideš s grupom na putovanje.... moraš pratiti raspored :)



3 komentara:

Drangulije kaže...

Sjajno :)
Ima tako puno lepih i zanimljivih stvari, baš da se inspirišeš!
Nešto od ovog viđenog i pominjanog, smo i mi davno, davno (1998.-1999.) imali prilike u srednjoj školi raditi! Sada me je sve to podsetilo!

Nadam se da ćeš pokazati i šta si kupila, tj. kako izgleda, jer si nabrojala!

Maje Zmaje kaže...

Ja na takva događanja ne bi ni smjela ići! Glava bi mi eksplodirala od obilja! ;)

tina.b. kaže...

@ Biljana - vjerojatno će naletiti u nekim od idućih postova stvarčice koje sam kupila, nije to ništa extra, a nisam ih još poslikala pa za sada neću stavljati fotke.

@maje zmaje - joj, nemate pojma, 3 h sam bila na sajmu i uglavnom sam ko bezglava lutala okolo ne znajući što prvo da pogledam. Svakako za ovakav sajam treba izdvojiti više vrimena, ali gužva je prestrašna. Ma, bolje da nisam bila duže jer bi pokupovala tonu svega i svačega, ovako sam se morala skoncentrirati da tražim ono što mi treba