10 ožujka 2015

TuTIĆ: Solution for bad hair day

Trenutno sam u onoj glupoj fazi 'puštanja' kose, odnosno šiški. Sada imaju tu iritantnu dužinu kada padaju u oči, smetaju, ne stoje kako sam zamislila (...). OK su prvih 2-3 sata iza kako operem kosu, ako i tada, a ostalo vrime lovim sebe da ih pokušavam staviti  iza uha (ali jednostavno nisu još dovoljno duge) pa mi se od silnog potezanja tih pramenova kosa užasno masti. Druga alternativa je da se mučim sa špangicama vezivat kosu u rep, ali ni to mi nije 'to' jer me nakon sat-dva počme bolit tjeme.
Palo mi je na pamet da bi mogla napraviti sebi rajf ne bi li unila bar malo nekakvog reda u frizuru koja to nije. Razmišljala sam o bojama, dezenima za ukras i nikako se nisam mogla odlučiti za jedan pa sam ih napravila 4! Ali - sva 4 idu na isti rajf :) Ekonomično, praktično i, ono što je meni najvažnije, nije dosadno!


OK, ako se za početak pitate kako napraviti mašnu.... odgovor je: lako! Treba vam komad tkanine*, nožice, pegla i vruće ljepilo. Na youtubeu imate popriličan broj videa na ovu temu, meni se ovaj činio najjednostavnijim:


Par savjeTIĆa:

* Pravokutnik koji režete i od kojeg će nastati mašna mora biti za duplo + 1 cm duži i širi od željene veličine mašne. 

* Koristite čvrste, ali tanke pamučne tkanine bez elastina

* Ako već koristite tkanine s elastinom ne bi bilo loše da s unutarnje strane zalipite flizelin kako mašna ne bi gubila formu

Da biste ovakve mašne dodali na rajf trebate paziti da kada sastavljate mašnu, u fazi kada stavljate ovaj dio u sredini sa stražnje strane ostavite jedan dio ne zaljepljen kako bi kroz njega mogao proći rajf. Također, pri samom kraju svake strane mašne zašijte male prolaze za rajf (možete umjesto šivanja i zaljepiti komad tanje satenske trake, to je s unutarnje strane i ne vidi se pa i nije bitno). Ako biste rajf provlačili samo kroz ovaj središnji dio onda će vam ona malo stršati na glavi.


Još jedna cakica, manju gumicu omotajte na jedan kraj rajfa. Na taj način ćete spriječiti mašni da klizne sa rajfa.


2 komentara:

Klaudiya Ray kaže...

odlično si se dosjetila, i ja sa šiškama uvijek imam problema, pustim, pa odrežem a opet onda u fazi puštanja, što zapravo naravno da ide na živce, a ov je odlična ideja-svaka čast..lp

tina.b. kaže...

hahaha, i ja isto tako. Trenutno muku mučim sa samom sobom da ih ne šišnem. Ako izdržim do lita na konju sam.... još samo 3-4 miseca mučenja?!