15 ožujka 2015

Insta week #12

Jučerašnjim danom sam zaključila prvi tjedan mog 365 projekta - #365happymoments
Zamisao je da 'sretne trenutke' nastojim bilježiti fotoaparatom ili mobitelom svaki dan kroz godinu dana. Zamislila sam ga nešto kao '100 happy days' projekt koji sam radila lani. Nekakav cilj ovog projekta nije nužno napraviti kvalitetnu fotografiju već postići nekakvu dosljednost, zapravo stvoriti naviku da aparat uvijek nosim uz sebe i da ga češće koristim. Uglavnom, više o projektu ću pisati jednom mjesečno kada ću pomoću 'collect' aplikacije napraviti kolaž fotografija i napisati dojmove, razmišljanja, možda i nešto što sam naučila proteklog mjeseca.

A dok #365happymoments ne dođe na red do tada dijelim druge fotografije podijeljenje na Instagramu protekli tjedan :) Malo sam šetala, malo stvarala nove stvarTIĆice, malo kuhala, malo radila.....


Instagramnakitictina // Insta week rubrika

Nema komentara: