18 ožujka 2015

manje je više.... ili?

Vrime leti, zaista.... Evo, već je sredina ožujka i već vidim kako sezona kuca na vrata, a ja joj otvaram nespremna. Mislim da bi trebala malo (bolje) organizirat svoje vrime...
A vrimena dosta potrošim i na ove bebice, ali ih guštam radit jer je svaka jedinstvena i posebna, a kombinacija boja i uzoraka može biti milijun (dijelom izrada i traje toliko pošto mi treba sat vrimena samo da odlučim koje materijale ću kombinirati jedan s drugim, a onda još sat s kojim perlicama ću ih ukrasiti)!



Volite li i vi mješat različite uzorke i stavljati na sebe više od 3 boje od jednom (negdi sam pročitala za to modno 'pravilo') ili ste klasični tip koji se drži zlatnog modnog pravila da je manje zapravo više?

Kontakt i info na mail nakit.tic@gmail.com

4 komentara:

Drangulije kaže...

Kombinacije boja i materijala su super, tako da verujem da to što ti oduzme toliko vremena i vredi svakog minuta :D Kada ti ja kažem :D

ANICA kaže...

Tako maštovito, kreativno i unikatno :-) ja sam oduševljena, savršeno :-)

Tea Sainovic kaže...

Prekrasan nakit, jedinstven i izrađen s puno mašte i ljubavi. Kombinacije boja su odlične, ova donja ogrlica je baš po mom guštu. :) Sve pohvale!

Imenka Doe kaže...

Kod mene zaista vrijedi ona stara, dobra "Manje je više" i meni je ovo skroz po guštu :)