04 ožujka 2015

Šivačke avanture: Torbica za vodu

Kad sam dobila Equa bočice na korištenje od tada ih vucaram svugdi sa sobom, a posebno kada idem planinariti. Kako tada obično nosim i aparat malo je nezgodno u isto vrime manevrirati i njime i bočicom pa sam odlučila olakšat sebi to balansiranje i napravit torbicu za bocu* kako bi mogla slobodno držati aparat, a opet imati vodu pri ruci.


Dakle, za ovu torbicu će vam trebati komad materijala po izboru (ja sam koristila jeans i neki lagani pamučni materijal), traka (ako nemate gotovu možete je sašiti od istog materijala kao i torbicu), mašina za šivanje, a sve to neće vam koristiti ništa ako nemate metar i škare ;)

1) Izmjerite opseg boce i na to nadodate 2 cm, izmjerite visinu i na to dodate 2 cm i dobili ste tijelo torbe. Zatim izmjerite promjer dna i na to sa svake strane dodate po centimetar. Te mjere prenesete na oba materijala i izrežete po dva identična komada od svakog.


2) Prošijete po dužini i peglom prijeđete po sredini šava (kao na slici ispod)


3) Meni kao početniku je idući korak bio dosta zeznut, ali uspila sam uz pomoć ingvazdavanja (ne znam koji bi službeni izraz bio / lagano prošivanje iglicom i koncem prije šivanja na mašini) - prišiti krug na dno tuljka. Lagano, šav po šav, zašijete jedan dio za drugi tako da svako malo dignete onu malu polugicu na mašini koja drži robu na mjestu i lagano zaokrenete dno. Isto napravite i s drugom tkaninom.


4) Gornji rub torbice presavijte kao na slici ispod - znači, vanjsku tkaninu 1 cm prema unutra, a unutarnju tkaninu 1 cm prema vani. Stavite jednu u drugu, umetninte trake (dužinu odredite prema vlastitim potrebama) i prošijte jednu za drugu.


5) Stavite vodu u bocu, bocu u torbicu, torbicu na rame i put pod noge - u planine :)


* S obzirom da sam u šivanju uglavnom samouka i nisam neki stručnjak pa to isto volim naglasiti kad već radim tutorijal,  pa ako netko ima savjet ili način na koji je lakše napraviti ovakav tip torbice slobodno mi pišite u komentarima pa mogu i dodatno ubaciti natuknicu u post. Hvala :)


4 komentara:

Maje Zmaje kaže...

Super je ispala torbica! Jako je zgodno imati tako nešto jer su ti ruke slobodne, kao što kažeš! Ja sam po istom principu pravila sebi futrolu za staklenu bocu (da se ne polupa u torbu), samo sam podstavila tankom spužvicom, ali moja se ne može nositi kao torbica!Ionako nikud ne mogu bez ruksaka sa pelenama, maramicama, rezervnom odjećom....:)

Romana kaže...

Moja mama kaže heftanje za taj tvoj naziv ingvazdavanje :)

tina.b. kaže...

@Maje Zmaje i mi nosimo ruksak, ali volim vodu imati pored sebe jer tako samu sebe podsjetim da je pijem, inače zaboravim :)

Suz Ica kaže...

Odlicna ideja, zaista je potrebno imati ovako nesto tokom setnje kako bi nas podsecalo da treba popiti vodu, bar mene zaboravnu :)