24 ožujka 2015

TuTIĆ: kroz šumu do naušnica

Kad god idem u šetnje mjerkam hrastove kuglice i svaki put kad ih vidim razmišljam što s njima napraviti. Fora su, ali su dosta velike pa mi se za nakit nisu činile zgodnim.... dok nisam naletila na par manjih koje sam odlučila pretvoriti u naušnice.


Ovo je zapravo toliko jednostavan tutorijal da sam razmišljala dal' da ga uopće stavljam u formu tutorijala, ali eto, na kraju jesam čisto da usput dam par savjeta.

Neki od materijala koji će vam trebati (ova žuta traka je tu jer sam u početku imala neku drugu ideju, možete ju zamjeniti satenskom trakom).


Na slici se fino vidi razlika između onih uobičajenih kuglica i ovih manjih :)
Za početak na onom dijelu di se kuglica spaja s granom skalpelom poravnate koru, pa na tom mjestu prbušite rupu.


Inače, većina kuglica ima rupicu na sebi pa možete iskoristiti i nju, ali meni je ovako draže jer ću na taj način sakriti ovaj dio koji sam prije ravnala skalpelom.
Sada kroz rupe provučete iglu koja ima na kraju stoper. Na nju nanižete perlice koje želite i stavite na vrh udicu.


Umjesto perlica na iglu možete zavezati mašnicu. Ovako male mašne znaju biti zeznute i ako nemate dovoljno stpljenja moguće da je nećete uspjeti zavezati. Mali trik koji ja koristim kad ih vezujem jest pinceta! Njome se poslužim da provučem jedan tračić kroz drugi sa što manje prostora kako bi krajeve mašne mogla dobro zategnuti. Možete se poslužiti i trikom sa vilicom pa je naknadno nataknuti na iglu. Nakon što izrežte trakicu spalite joj upaljačem krajeve kako se ne bi sukala.


S obzirom da za blogorođendan nisam ništa darovala, odlučila sam sada napraviti malo darivanje. Dobiti možete jedne od ovih naušnica zajedno sa sovicom ako ostavite komentar (sa svojim kontakt podacima) u ovom postu i/ili ako lajkte stranicu na Facebooku i podijelite javno sliku na svom profilu!


Prijave su aktualne do iduće nedjelje, 29.3.2015., kada će nasumičnim odabirom biti odlučeno tko je dobitnik :)

Broj komentara: 7:

Misty kaže...

Preslatko kao i uvijek! Ti stvarno od svega možeš stvoriti nešto divno! Sovica bi mi baš išla uz stan :) Na fejsu sam ona s imenom Misty u sredini, ofkors ;)

Adriana VV kaže...

Kakva odlična ideja!
Sovica je preslatka!

(Jadranka V.V.)

Ivona kaže...

bas mi je drago da sam vas otkrila.. odlicna ideja! slatke su jako, uz to obozavam sovice :) nastavite tako i dalje
FB Ivona Grgurić

Ivona kaže...

bas mi je drago da sam vas otkrila.. odlicna ideja! slatke su jako, uz to obozavam sovice :) nastavite tako i dalje
FB Ivona Grgurić

Drangulije kaže...

Ja sam sada na FB videla ovu fotkicu sa sovom i minđušama, i nisam mogla da skontam kako si ove kuglice ovako napravila. Uopšte nisam primetila da hrast ima ovakve kuglice, kuda ja gledam da mi je znati... :P

Elsa demark mazalović kaže...

odlično,,volim kad se kombinira prirodni materijal....

Ana Zdjelarević kaže...

Volim stvari za koje na prvu kažem "vau" i takvih nema puno, ali ova vaša sovicaaaaaa :) Svaka čast (Y)