07 travnja 2015

365sweetmoments // Ožujak

Na početku jedno malo opravdanje za izostanak uobičajenog preduskršnjeg posta - gripa.... Tri dana sam provela u kući u febri tako da sam ovaj put jedva i kolače napravila (a i to je bilo samo da ne bacim maline koje su se slučajno odledile prije vremena), a kamoli imala još jedan eksperiment bojanja jaja. Uglavnom, evo, da iskoristim sada priliku pa da vam čestitam Uskrs sa malim zakašnjenjem :) Nadam se da je produžen vikend bio zabavan i pun lipih trenutaka s obitelji i prijateljima!

Zakasnila sam dakle s uskršnjom čestitkom, ali zato točno na vrijeme podnosim izvještaj o prvih mjesec dana mog 365 projekta - #365happymoments (na kolažu su slike samo za mj. ožujak pa ih je nešto manje s obzirom da sam počela s projektom 8.3.)



Kad sam krenila s projektom ideja je bila da bilježim sretne trenutke.... Ono što sam ovaj mjesec uočila čini mi se da mi je bilo zanimljivije kreirati trenutke za fotkanje nego bilježiti one stvarne sretne trenutke. Odnosno, da budem jasnija, te fotke su mi draže od onih spontanih.
Mislim da je to zbog činjenice da sam se oko tih fotki malo više potrudila i nisam čekala da mi se same dogode.

Sviđa mi se također što sam počela razmišljati danas o tome što ću slikati sutra.... Tako trenutno dvojim da li da svakom mjesecu dam neku temu.... Ali brine me što s trenucima kao nekidan - temperatura od 38,6, 21h i nema fotke - da li sebi dopustiti (opravdano) dan bez fotke ili slikati bilo što samo da ispunim normu? Ako si dopustim takav jedan dan hoće li sutra to što mi se neda ili je loše vrime ili sam neraspoložena biti dovoljno dobar razlog da propustim još jednu fotku?
A opet, nekakve random fotke doručka, šetnice, studia i sl., bi i ovako i onako vjerojatno završile na Instagramu pa mi se opet ni to nekako ne čini u redu.....

Na kraju razmišljanja o mojih prvih 30 dana #365sweetmoments projekta zaključujem da još nisam potpuno načisto sama sa sobom i s onim što želim. Odnosno, da budem preciznija, bojim se zasukati rukave i predati se projektu u potpunosti jer nisam sigurna imam li toliko kreativnog duha u sebi da ustrajem baš svaki dan izroditi neku novu ideju za fotkanje. A bliži se i sezona tako da znam da ću i vrimena imati sve manje i manje.

Jednom dijelu mene se čini da izabirem sebi lakši put i da idem linijom manjeg otpora, a opet, onaj drugi dio je zadovoljan i takvim putem..... Vidit ćemo kakve fotke će te dvi strane donit travnju, a u nastavku tu je par onih malo dražih fotki iz ožujka....



Ako imate kakav savjet ili ideju vezan uz fotografiju ili ovaj tip projekta pište mi na mail nakit.tic@gmail.com ili ostavite komentar ispod posta :) Hvala!

*** #365sweetmoments možete pratiti na Instagramu pod nakitictina

1 komentar:

Asja kaže...

super ti je projekt i odlićno ti ide! normalno da još nisi 100% skužila što želiš od projekta, za to, bar it mog iskustva treba bar 2-3 mjeseca :)