28 travnja 2015

Color block shoes

Ako iti malo pratite ili tražite DIY projekte po netu sigurno ste naletili na neki tutorijal bojanja platnenih tenisica. I ja sam. Nekoliko puta.... i svaki put bi promislila 'vidiš, mogla bi i ja isprobat da li je to jednostavno ko što izgleda'. I tako sam se sjetila svojih rozih patika koje sam kupila lani u Borovu za nekih 50ak kn i rekoh idem pokušati baciti boju na njih pa kako ispadnu, ako i ne bude uspješan pokušaj neće neki silni novci propasti.


Prvo sam smućkala boje, one iste kojima sam bojala torbu neki dan da dobijem nijanse koje želim (btw., bojanje torbi mi postaje opsesija, uskoro ću vam pokazati neke nove koje sam napravila), a onda sam ih i pomiješala s malo vode kako bi ih lakše nanosila na podlogu. Hobi boje su već dovoljno rijetke same po sebi pa ovaj korak možete preskočiti ako imate baš takve. Zatim sam oblijepila rubove patika - ako i sami krećete u avanturu bojanja postola predlažem da ovom koraku pristupite s izrazitom pažnjom i strpljivošću, ja sam ovaj korak napravila nabrzaka pa sam kasnije skužila da mi je na par mjesta boja ipak malo procurila na nekim kritičnim mjestima. Dakle, da se kasnije ne bi mučili s čišćenjem boje s gume obavite ovaj korak kako treba! I onda bojajte. Koristite tanji kist uz rubove i deblji za veća područja - logično! Uz rub nemojte nanositi obilni sloj boje, rađe nanosite manje boje u više slojeva jer ćete tako spriječiti curenje - još jedna greška zbog koje je boja vjerojatno procurila  :)



Podloga na koju sam nanosila boju je dosta tamna tako da mi ova svijetlija nijansa plave nije ispala baš kako sam htjela, a moguće je i da sam ju malo previše razrjedila pa nije pokrila u potpunosti ravnomjerno cijelu površinu. Pretpostavljam ipak da s bijelom ili nekom drugom svijetlijom podlogom ne bi imala tih problema.
Pih, da sad znam što nisam znala jučer, patike bi mi ispale savršeno! Ali dobro, svakako su mi draže nego što su bile.... sad ćemo vidit kako će se ponašati nakon nošenja!


Ste i vi pokušavali što slično? Imate kakav savjet, podijelite iskustva, pišite u komentarima :)

Broj komentara: 6:

Maja Sanela kaže...

Odlicna ideja, pogotovo za nas neke koji obozavamo ovaj model obuce. :)

http://sparklyget.blogspot.com/

Maje Zmaje kaže...

Super su ti ispale! Mi smo davno bojale jedne platnene u crno i boja se stvarno odlično drži i nakon pranja!

Tamara kaže...

Odlične!

What's for dessert? kaže...

Super si to napravila!

Mila kaže...

Kako ovo dobro izgleda, bravo! Jedva čekam vidjeti i torbe :)

tina.b. kaže...

Hvala curke :)